آرایش فرهنگی کشور نسبت به هجمه‌های دشمنان تقویت شود
کد خبر: 4097563
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

آرایش فرهنگی کشور نسبت به هجمه‌های دشمنان تقویت شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: امروز آرایش فرهنگی کشور نسبت به هجمه‌های فرهنگی دشمن باید بیش از پیش تقویت شود، در این راستا اعضای کانون‌های مساجد استان کردستان، مثل همیشه گام‌های استوار و مهمی را در تحقق این هدف مهم بر می‌دارند.

لی اصفر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اصفر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 15 آبان‌ماه در مراسم معارفه مدیرجدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد این استان اظهار کرد: امروز آرایش فرهنگی کشور نسبت با هجمه‌های فرهنگی دشمن باید بیش از پیش تقویت شود، در این راستا اعضای کانون‌های مساجد استان کردستان، مثل همیشه گام‌های استوار و مهمی را در تحقق این هدف مهم بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه جایگاه کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در ارتقای فعالیت‌ها و تحقق عدالت فرهنگی، نقشی محوری است، افزود: کانون‌های مساجد می‌توانند با ایجاد نشاط معنوی، سرمایه‌های اجتماعی را تقویت کنند و اساسا کانون‌ها در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی بازوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می‌روند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: سه مسئله تربیت، خانواده و انقلاب اسلامی از جمله اصولی هستند که در قالب‌های مختلف در سطح کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کشور باید به آنها توجه می‌شود.

وی  افزود: باید در راستای تربیت نخبگان، توجه به نهاد خانواده و داشتن نیروهایی انقلابی از ظرفیت کانون‌های مساجد به منظور تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره‌برداری کنیم.

دریایی در پایان یادآور شد: امیدواریم با توجه به رویکرد دولت نسبت به مساجد شاهد تحقق اتفاقات خوبی در عرصه فعالیت‌های مسجدی باشیم.

شبکه‌سازی قرآن کریم در کردستان

بهزاد کیامهر، مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان با اشاره به اینکه شبکه‌سازی قرآن کریم در استان کردستان انجام شده است، اظهار کرد: مجموعه‌های قرآنی مردمی متعددی در استان فعال است و امیدواریم این فعالیت‌ها با استفاده از بستر مساجد بیش از پیش گسترش یابد.

کامل گلباغی، مدیر سابق ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان همچنین در ادامه یادآور شد: در طول ۲۳ سال خدمتم در حوزه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد تمام تلاش خود را کردم که هیچگاه کوتاهی در عرصه مسجد نشود و هر اقدامی که صورت پذیرفت ثمره همراهی اعضا بود.

انتهای پیام
captcha