هزینه سفر زیارتی به عراق 4 میلیون و 500 هزار تومان است
کد خبر: 4097562
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

هزینه سفر زیارتی به عراق 4 میلیون و 500 هزار تومان است

مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح زیارت آسان، هزینه سفر زیارتی به عراق با اقامت 6 روز، چهار میلیون و 500 هزار تومان است.

عراقجواد شاد، مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی سازمان و تأکید مدیریت حج و زیارت استان به شرکت‌های مجری استانی در خصوص راه‌اندازی کاروان‌های زیارتی ارزان‌قیمت، باعنایت خداوند و همت شرکت‌های مجری این طرح توسط تعدادی از شرکت‌های مذکور در حال اجرا است.

وی ادامه داد: اولین گروه زائران استان در روزهای گذشته در قالب طرح زیارت آسان به عتبات عالیات عراق به‌صورت زمینی اعزام شدند .

شاد در خصوص رضایت زائران از این طرح گفت: با بررسی‌های میدانی که از سوی نمایندگان حج و زیارت استان صورت گفت و با نظرسنجی که از زائران انجام شد آنچه گزارش شده ابراز رضایتمندی از ارائه خدمات در این طرح بوده است.

مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی با اشاره به مدت اقامت زائران افزود: در این طرح زائران، سه شب در نجف و سه شب در کربلا اقامت دارند و در حد فاصل آن نیز به‌صورت عبوری زیارت اعتاب مقدسه در کاظمین و سامرا و زیارت سایر اماکن زیارتی برایشان برنامه‌ریزی و در این طرح هزینه سفر حدود چهار میلیون و پانصد هزار تومان  پیش‌بینی شده است .

وی ضمن توصیه به زائران در خصوص اقدام به ثبت‌نام از طریق دفاتر زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت برای سفر به اعتاب مقدسه عراق و سوریه گفت: با این اقدام زائران دیگر مورد سوء‌استفاده سودجویان و کاروان‌های غیرقانونی قرار نخواهند گرفت.

مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی اظهار کرد: مشتاقان سفر می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی و یا از طریق سامانه http://atabatorg.haj.ir نسبت به انتخاب کاروان‌های دلخواه خود جهت اعزام به عتبات عالیات اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha