حمایت سایت نمایشگاهی فارس از شرکت‌های دانش‌بنیان
کد خبر: 4097521
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

حمایت سایت نمایشگاهی فارس از شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان از دانش‌بنیان‌ها، از حمایت شرکت‌های این رسته در سایت نمایشگاهی استان خبر داد.

علی فرهادی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علی فرهادی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس امروز، 15 آبان در حاشیه بازدید از پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان شیراز گفت: سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ظرفیت بسیار زیادی برای معرفی دستاوردهای علمی و صنعتی و حمایت از تولید ملی دارد؛ صنعت نمایشگاهی در تمام کشورهای توسعه یافته پیشران اقتصاد است.

وی با بیان اینکه راه رشد و توسعه اقتصادی و پیشرفت صنعتی تمرکز و محوریت یافتن دانش و علم در همه‌ امور است، افزود: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس نیز در تلاش است تا به سهم خود بستر لازم را جهت تحقق این امر فراهم سازد.

فرهادی ادامه داد: باید فرصتی ایجاد کنیم تا تولید کنندگان، پژوهشگران و محققین در نمایشگاه‌ها گردهم بیایند و با تبادل اطلاعات و تجربیات و احصای واقعی نیازهای صنعت و اقتصاد کشور، به تولید هدفمند و علم محور روی آورند.

وی با اشاره به اهمیت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: آمادگی داریم تا با همکاری پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری شرایط لازم را جهت حضور نمایندگان این مراکز در نمایشگاه و ارتباط آنها با تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه بر اساس عناوین تخصصی فراهم کنیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس تأکید کرد: قطعا اگر در همه‌ امور علم محور و دانش محور شویم، بسیاری از مشکلاتی امروز کشور رفع و به خودکفایی خواهیم رسید.

فرهادی بیان کرد: نگاه علمی و دانش بنیان در هر حوزه می‌تواند موجب افزایش ارزش افزوده، اشتغالزایی، رشد تولید و پویایی اقتصاد را به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: هر 10 روز یک عنوان نمایشگاه تخصصی در مجموعه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار می‌شود که جای خالی دانش‌بنیان‌ها محسوس است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس بیان کرد: لازمه‌ همکاری بین پردیس شرکت‌های دانش بنیان و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس امضا یک تفاهم‌نامه است که در آینده نزدیک انجام خواهد شد؛ قطعا این تفاهم نامه می تواند یک نقشه راه برای دو طرف باشد تا با همکاری و تعامل لازم ارتباط صنعت و دانش را محقق سازند.

انتهای پیام
captcha