انتخابات خانه مطبوعات لرستان برگزار می‎شود
کد خبر: 4097324
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
28 آذرماه

انتخابات خانه مطبوعات لرستان برگزار می‎شود

زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات لرستان از سوی معاونت فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در تاریخ 28 آذرماه سال‌ جاری اعلام شد.

خانه مطبوعاتبه گزارش ایکنا از لرستان، معاونت فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان لرستان را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: «به استحضار اهالی رسانه استان لرستان می‌رساند، با توجه به پایان مأموریت دوره سه ساله اعضای فعلی خانه مطبوعات در 28 آذرماه 1401، بنا بر پیشنهاد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، انتخابات خانه مطبوعات لرستان، در تاریخ 28 آذرماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد.

لذا افرادی که به‌دلیل نقص مدارک عضویت‌شان به حالت تعلیق درآمده می‌توانند حداکثر تا تاریخ 21 آبان‌ماه جاری، مدارک و مستندات خود را شخصا به واحد مطبوعات و خبرگزاری‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تحویل دهند تا درخواست آنها در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

همچنین آن دسته از خبرنگاران فعال و اهالی رسانه لرستان که تاکنون عضو خانه مطبوعات نبوده‌اند نیز می‌توانند درخواست خود را به همراه مدارک لازم به واحد مطبوعات و خبرگزاری‌های استان ارائه نمایند تا عضویت این افراد نیز به‌عنوان عضو جدید مورد بررسی قرار گیرد.»

یادآور می‌شود، زمان پیش‌بینی شده جهت رسیدگی به اعتراضات پالایش خانه مطبوعات و به‌روزرسانی بانک اطلاعات این خانه، در نظر گرفته شده است و انتخابات در تاریخ مقرر انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha