جزئیات برگزاری سومين كنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز
کد خبر: 4097270
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

جزئیات برگزاری سومين كنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز

همزمان با سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، سومين كنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری سومين كنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روزبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، سومين كنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌ گرفته است، توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

 این رویداد بین‌المللی در محورهای مختلف علوم مبتنی بر سیره و تعالیم عالم آل محمد(ص) از جمله اقتصاد، مدیریت، علوم تربیتی و روان‌شناسی، علوم پزشکی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، فرهنگ و ارتباطات و همچنین بخش ویژه امام رضا(ع) و تحول دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

تدارک پنج نشست علمی با حضور نخبگان و پژوهشگران ملی و بین‌المللی، برپایی سه كارگاه تخصصی در زمینه مهارت‌های مطالعه و پژوهش در علوم و معارف امام رضا(ع)، حمايت و تقدير از كتب و پایان‌نامه‌های برتر، چاپ مقالات برتر در مجله امام رضا(ع) و علوم روز و ساير مجلات پژوهشی و نمایه‌سازی در پایگاه‌های علمی از جمله اقدامات و برنامه‌های این کنگره خواهد بود.

افتتاحيه كنگره، 23 آذرماه 1401 در آستانه هفته ملی پژوهش برگزار خواهد شد و پژوهشگران و علاقه‌مندان تا 20 فروردين 1402 مهلت‌ دارند تا مقالات خود را به اين كنگره ارسال کنند. اختتاميه كنگره نيز چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 برگزار می‌شود.

اطلاعات بيشتر كنگره در پايگاه اينترنتی به نشانی www.science.imamreza.ac.ir در دسترس پژوهشگران و علاقه‌مندان به سيره اهل‌بیت(ع) است. دبيرخانه كنگره با رايانامه science@imamreza.ac.ir و تلفن 05138041 داخلی 3120 یا شناسه Ya_Hoseiiin128@ در پیام‌رسان ايتا آماده پاسخگويی به سؤالات و راهنمايی مراجعه‌کنندگان است.

انتهای پیام
captcha