بهره‌گیری از نظرات ایده‌پردازان در هیئت اندیشه ورز ایثار و شهادت خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4097194
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

بهره‌گیری از نظرات ایده‌پردازان در هیئت اندیشه ورز ایثار و شهادت خراسان‌جنوبی

آمادگی برای ایجاد هیئت اندیشه ورز ایثار و شهادت در استان، از جمله مواردی بود که در دیدار مشاور استاندار خراسان جنوبی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر آن تأکید شد.

دیدار مشاور استاندار خراسان جنوبی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی، امروز ۱۴ آبان ماه در دیدار با مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روابط عمومی به تشریح اقدامات این حوزه در راستای ادای وظایف شرعی و اداری پرداخت.

وی از تغییر نگرش‌ها به جامعه ایثارگری کشور بعد از استقرار دولت سیزدهم گفت و تأکید کرد: خادمی خانواده شهدا و ایثارگران، افتخاری بزرگ و وظیفه‌ای سنگین است.

نوفرستی با اشاره به جنس مخاطب و ارباب رجوع این مجموعه، یادآور شد: سعه صدر و پاسخگویی بی وقفه در مقابل مطالبات خانواده‌های ایثارگران، از مواردی است که در دستور کار کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قرار دارد.

محمود مقامی، مشاور استاندار خراسان‌جنوبی، نیز  با تأکید بر موضوع ایجاد هیئت اندیشه ورزی که پیرامون مباحث ایثار و شهادت، اظهار کرد: این هیئت اندیشه ورز می‌تواند با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و با حضور کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌ها به ویژه استانداری فعالیت کند.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این هیئت و اتاق فکر، ارائه راهکارها و راهبردهایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: نظرات و پیشنهادات اندیشمندان و ایده پردازانی که در این اتاق فکر مشارکت خواهند داشت، می‌تواند گره گشای مشکلات موجود خانواده شهدا و ایثارگران باشد.

مقامی با اشاره به توان و ظرفیت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: روابط عمومی با بسترهای اطلاع رسانی خوبی که در فضای مجازی و پورتال‌های دستگاه‌ها در اختیار دارد، می‌تواند به فرهنگ سازی گسترده در حوزه ایثار و شهادت و اهمیت موضوع تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران بپردازد.

وی از پتانسیل‌های در اختیار روابط عمومی استانداری گفت و خاطرنشان کرد: کارشناسان حوزه روابط عمومی استانداری وظیفه خود می‌دانند که از تمام توان و تخصص خود در تبیین دستاوردهای نظام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره ببرند.

مقامی یادآور شد: استفاده از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در قالب پوستر و عکس نوشته، توزیع پوسترهای منقوش به تصویر زیبای شهدا و جملات ناب مأخوذه از وصیت نامه‌های این افراد، همراهی با استاندار و معاونین استانداری در برنامه‌های دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان، تدارک برنامه‌های همایشی و جلسات گفتگو محور در راستای تکریم ایثارگران و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری از جمله اقدامات روابط عمومی استانداری به منظور ادای دین به شهدا و مدافعان کیان جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام
captcha