آمریکا، جنایتکارترین دولت روی زمین است
کد خبر: 4096990
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

آمریکا، جنایتکارترین دولت روی زمین است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به کشتار ملت‌های بی‌گناه به‌وسیله دولت آمریکا، گفت: دیکتاتور، آمریکای جنایتکار است و تا امروز کسی نتوانسته جنایتکارتر و خونریزتر از دولت آمریکا، دولت دیگری را معرفی کند.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از اصفهان، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی 13 آبان در میدان امام(ره) اصفهان اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران، همه چیز در گرو آرای مردم است، چگونه دشمن به این ملت لقب دیکتاتور می‌دهد، در حالی که از دیکتاتورترین رژیم‌ها که حتی یک صندوق رأی در آنها معنا ندارد، دفاع می‌کند؟ این مردم امروز آمده‌اند آرای خود را بدهند و رأی همه آنها یک چیز بوده و آن، مرگ بر آمریکاست.

وی افزود: دیکتاتور، آن دولتی است که در یک لحظه، 136 هزار انسان بی‌گناه را در هیروشیما و ناکازاکی از بین برد و از جنگ جهانی دوم به بعد، 337 هزار حمله هوایی علیه ملت‌های بی‌گناه انجام داد و میلیون‌ها انسان بی‌گناه را کشت. دیکتاتور، آن دولتی است که در ویتنام، سه میلیون نفر را با بمب‌های خوشه‌ای و عامل نارنجی کشت و با اشغال عراق و افغانستان، صدها هزار نفر از جمعیت این کشورها را به شهادت رساند. دیکتاتور، آن دولتی است که در گوانتانامو و ابوغریب، زندان‌ها و شکنجه‌گاه‌های بزرگ برپا کرد و وقتی از او پرسیدند که چرا این شکنجه‌های غیرانسانی را انجام می‌دهد، در پاسخ می‌گوید این زندان‌ها خارج از خاک آمریکاست و تابع قانون این کشور نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: برای این دولت، انسان هیچ ارزشی ندارد، چگونه است که دیگران را به دیکتاتوری متهم می‌کند، در حالی که خود دیکتاتورترین دولت‌هاست؟ در انتخابات بحرین، مردم پیروز شدند و دولت آمریکا از دیکتاتورها حمایت کرد. در ترکیه، رأی مردم را برنتافت و کودتا به راه انداخت. مردم ایران با انقلاب عظیم‌شان رأی خود را اعلام کردند و این دولت در مقابل آنها ایستاد. مردم فلسطین حماس را انتخاب کردند و دولت آمریکا در مقابل آنها ایستاد. دیکتاتور، آمریکای جنایتکار است و تا امروز کسی نتوانسته جنایتکارتر و خونریزتر از دولت آمریکا، دولت دیگری را معرفی کند. ده‌ها کشوری که مورد حمله نظامی آمریکا قرار گرفتند و کودتاهای خونین با حمایت آمریکا و به وسیله رژیم‌های جنایتکار در آنها انجام شده است، شهادت می‌دهند که جنایتکار کیست.

ملت ایران فرزند امام حسین(ع) است

وی ادامه داد: دست‌آموزهایی که امروز دولت آمریکا به جنگ مردم ما فرستاده است، گروهک‌هایی هستند که یکی از دیگری خونریزتر است، در درون خودشان کودتا می‌کنند و افراد بی‌گناهشان را به‌دلیل اختلاف فکری می‌کشند. همین گروهک منافقین مجید شریف واقفی را کشتند، جسدش را شکافتند و مواد منفجره داخل آن قرار دادند. این‌ها، جرثومه‌های فسادی هستند که رهبرشان دستور می‌دهد اعضا باید زنان خود را طلاق دهند و همه باید اطاعت کنند. این‌ها دیکتاتورند یا مردم؟ امروز، تیغ به دست این گروهک‌ها داده‌اید تا شنیع‌ترین جنایت‌ها را انجام دهند. داعشی‌هایی که طفل معصوم را در آغوش مادر و در یک مکان مقدس به شهادت می‌رسانند و مورد حمایت آمریکا هستند، دیکتاتورند یا این ملت؟ فکر می‌کنید با نمایش تصاویر جنایت‌های خود، این مردم می‌ترسند و از میدان فرار می‌کنند؟ همان‌طور که وقتی دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردید، صف داوطلبان برای تحصیل در رشته هسته‌ای طولانی شد، امروز هم صف جوانان برای طلبه شدن طولانی خواهد شد. این ملت، فرزند امام حسین(ع) است که فرمود: «هیهات من الذلة.»

سردار نقدی خطاب به دولت آمریکا گفت: چه کسی دروغ‌های شما را باور می‌کند؟ بر اساس گزارش‌هایی که در کنگره آمریکا منتشر شده و اسناد آن در خبرگزاری‌های دنیا موجود است، سالانه بیش از چهار هزار نفر در زندان‌های این کشور کشته می‌شوند، آن وقت با فوت یک دختر، دنیا را غم‌خانه کردند، عزای بین‌المللی گرفتند و تمام رؤسای جمهور و نخست‌وزیران سابق پشت تریبون آمده، به نظام جمهوری اسلامی تاختند و آن را به جنایتکاری متهم کردند. شما که این‌قدر عیار انسان‌دوستی‌تان بالاست، چرا در مقابل کشته شدن سالانه چهار هزار نفر در زندان‌های آمریکا موضع نمی‌گیرید؟ بر اساس همین گزارش رسمی دادگستری آمریکا، 950 نفر در سال 2019 می‌گویند که پدر و مادرهایشان زندانی شده‌اند و هیچ خبری از آنها ندارند. سالانه به‌طور متوسط، 50 زن در خیابان‌های آمریکا به وسیله پلیس کشته می‌شوند، چرا برای آنها غم‌خانه ایجاد نمی‌کنید و عزای عمومی نمی‌گیرید؟

وی با اشاره به گزارش پزشکی قانونی مبنی بر عدم وجود ضرب و شتم در پرونده مربوط به فوت مهسا امینی، گفت: ده‌ها سند ارائه می‌دهید و دشمن بدون هیچ سندی، شما را به جنایت متهم می‌کند، کشتارها و جنایت‌های خودش را نادیده می‌گیرد و با شعبده‌بازی رسانه‌ای، وارونه جلوه می‌دهد، جای شهید و جلاد، صاحب حق و معاند و کینه‌ورز را عوض می‌کند، هر کار مثبتی که ملت ایران انجام دهد، انگ منفی بر آن می‌گذارد و هر کار منفی که خودش انجام دهد، درخشان نشان می‌دهد. در کالیفرنیا، هزاران هکتار جنگل در 46 روز سوخت و دولت آمریکا ناتوان در خاموش کردن آتش، ناکارآمد تلقی نمی‌شود، ولی اگر یک ساختمان در ایران آتش بگیرد، نشانه ناکارآمدی نظام است. چند ماه بعد از پلاسکو، وقتی برج گرانول در لندن آتش گرفت و 56 نفر زنده در آتش سوختند، دولت انگلیس ناکارآمد نبود، ولی از فروریختن پلاسکو و فداکاری مأموران آتش‌نشانی، تصویر ناکارآمدی نظام نمایش داده می‌شود. در اینجا اگر یک اغتشاشگر در برخورد با نیروی انتظامی کشته شود، نشانه جنایت است و وقتی 82 نفر زن و کودک بی‌گناه فرقه دیویدیان در آمریکا در آتش سوزانده می‌شوند، خلاف حقوق بشر نیست. این‌ها شعبده رسانه‌ها و فضای مجازی آمریکایی است و ما باید این خطای خود را جبران کنیم که اجازه دادیم فضای مجازی تحت مدیریت آمریکا بر اینجا حاکم شود و رسانه‌های انگلیسی بر افکار عمومی ما تأثیر بگذارند و با تکرار دروغ، خود را برحق نشان دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در طول این چهل و چند سال، تلاش کردیم کشورمان را آباد و به سازندگی کشورهای دیکر کمک کنیم. ملت ما هر کاری برای پیشبرد انقلاب و پیشرفت کشور می‌خواسته انجام دهد، با کارشکنی و مقابله استکبار مواجه بوده و تنها راهی که برایش باقی مانده، پاکسازی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از این منطقه است و امروز دهه هشتادی‌ها و جوانان ما، خودشان را برای این عرصه آماده کنند. دهه چهلی‌ها رژیم شاه را به زانو درآوردند، دهه پنجاهی‌ها با کمک آنها، شر صدام را از این کشور کم کردند، دهه شصتی‌ها کشور ویرانه‌ای را که به دست انقلاب افتاده بود، آباد کردند. دهه هفتادی‌ها مقابل تکفیری‌ها ایستادند و منطقه را از لوث تروریسم پاک کردند و امروز برای دهه هشتادی‌ها، راه نیمه‌تمام حاج قاسم سلیمانی بر زمین مانده که همان نابودی اسرائیل است و آنها باید آماده شوند تا افتخارآفرینی نسل‌های گذشته را با این عمل تکمیل کنند. تا زمانی که رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکایی در این منطقه هستند، خاورمیانه روی آرامش نخواهد دید و هر روز، ناامنی و آتشی در گوشه‌ای از آن به‌پا خواهند کرد. تنها راه پیشرفت و جهش در اقتصاد و رفاه تمام این منطقه، حذف اسرائیل و پاکسازی پایگاه‌های آمریکایی از آن است.

انتهای پیام
captcha