اعلام همبستگی ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان
کد خبر: 4096956
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

اعلام همبستگی ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی معانی مختلف دارد، گفت: اعلام انزجار و تنفر از آمریکا و همچنین حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و اعلام همبستگی، وحدت و یکپارچگی از جمله معانی آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارسحجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در حاشیه راهپیمایی روز 13 آبان در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به حصور جمعیت عظیم مردم در این راهپیمایی گفت: مردم همیشه و در هر صحنه‌ای که لازم بوده است، حضور بسیار خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این راهپیمایی معانی مختلف دارد، تصریح کرد: اعلام انزجار و تنفر از آمریکا و همچنین  حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و اعلام همبستگی، وحدت و یکپارچگی از جمله معانی آن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با تصریح  اینکه در واقع مردم می‌خواهند بگویند که تا آخرین نفس در مقابل دشمنان و استکبار ایستاده‌ایم و با چنگ و دندان نظاممان را حفظ می‌کنیم، اضافه کرد: حتی در آشوب‌های اخیر عده‌ای را به شهادت رساندند و تهدید کردند اما مردم در راهپیمایی حاضر شدند تا بگویند از این چیزها هیچ هراسی نداریم و حتی حاضر هستیم جانمان را تقدیم و نظام اسلامی را حفظ کنیم.

ملک‌مکان در پایان گفت: حضور حماسی مردم، درسی به استکبار، آمریکا و ایادی آن‌ها است که تصور نکنند با به شهادت رساندن چند نفر از هموطنان یا ایجاد یکسری اغتشاش و آشوب در کشور ملت ایران با آن‌ها همراه هستند؛ دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم امروز نشان دادند که همراه نظام همیشه در صحنه هستند و همراه دشمن نیستند.

انتهای پیام
captcha