یادمان 28 رزمنده مفقودالاثر نقده ساخته خواهد شد
کد خبر: 4096788
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

یادمان 28 رزمنده مفقودالاثر نقده ساخته خواهد شد

فرماندار نقده گفت: بسیاری از مشکلات ایثارگران در ادارات احصا نشده و ایثارگران و خانواده معظم شهدا با مشکلات عمده‌ای روبرو هستند که نیازمند به توجه مسئولان است و ساخت یادمان برای 28 رزمنده مفقودالاثر شهرستان در دستور کار قرار دارد.

محمد نوبخت، فرماندار نقده، حجت الاسلام رحیم نیساری، مشاور امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت، فرماندار نقده 12 آبان ماه در جلسه هم اندیشی ایثارگران شاغل اظهار کرد: ایثار و فداکاری‌های مردم شهرستان نقده در طول 43 عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی بسیار مشهود است و شهید دکتر چمران این شهرستان را دروازه آذربایجان و آذربایجان را دروازه ایران نامید.

وی افزود: نقده دارالشهدا است چرا که بیش از 700 شهید والامقام و هزار و 300 جانباز بزرگوار همراه با 85 آزاده عزیز تقدیم انقلاب و آرمان‌های امام(ره) کرده و همیشه در مبارزه با اشرار ضد انقلاب و منافقین در خط مقدم ایستادگی کرده است و هم اکنون نیز هر سال برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از کیان کشورمان چند شهید تقدیم نظام می‌کند.

فرماندار نقده بیان کرد: بسیاری از مشکلات ایثارگران در ادارات احصا نشده و ایثارگران و خانواده معظم شهدا با مشکلات عمده‌ای روبرو هستند که نیازمند به توجه مسئولان است و ساخت یادمان برای 28 رزمنده مفقودالاثر شهرستان در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام رحیم نیساری، مشاور امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌غربی در این نشست اظهار کرد: پیگیری مشکلات این عزیزان از وظایف ذاتی ما است و پیگیری فوق‌العاده کارمندان ایثارگر، ساماندهی مبلمان شهری برای تردد جانبازان، واگذاری زمین‌های ساختمانی برای ایثارگران از مسکن و شهرسازی در برنامه‌های ما معین شده است.

وی افزود: تبدیل وضعیت استخدامی این قشر، همسان سازی حقوق بازنشستگان، سنوات ارفاقی فرزندان شهدا که بیش از 22 سال خدمت کرده‌اند و نظارت و پیگیری سایر مشکلات این عزیزان را از طریق ادارات و سازمان‌ها را پیگیری می‌کنیم .

 

 

انتهای پیام
captcha