امروز، نوبت بچه‌های نسل جدید است تا از مملکت دفاع کنند
کد خبر: 4096723
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
امام‌جمعه زابل،

امروز، نوبت بچه‌های نسل جدید است تا از مملکت دفاع کنند

امام‌ جمعه زابل با اشاره به مجاهدت‌های نوجوانان و جوانان در دهه‌های 20 و 30، قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، گفت: آن عزیزان پس از به ثمر رساندن انقلاب، آن را به بچه‌های نسل بعد دادند و آنها نیز جنگ را به بهترین شکل، اداره کردند.

حجت‌الاسلام عزیزی امام‌جمعه زابلبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی، امام‌ جمعه زابل 12 آبان، در مراسم صبحگاه مشترک تشکل‌های دانش‌آموزی که به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در زابل برگزار گردید، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب، استکبار جهانی سعی درضربه زدن به این انقلاب شکوهمند داشته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

امام‌جمعه زابل ادامه داد: پس از پیروزی، بچه‌های دهه 50 در امر سازندگی این مملکت، شروع به خدمت کردن نمودند و پس از آن، آرام آرام بچه‌هایی که در دوران انقلاب و بعد از آن، به دنیا آمدند وقتی بزرگ شدند، وارد پست‌های مسئولیتی شدند تا بتوانند بهتر به نظام و مردم کشورشان خدمت کنند.

حجت‌الاسلام عزیزی اضافه کرد: نسل دهه 70، از حرم دفاع کردند و امروز نوبت بچه‌های دهه 80 و دهه 90 است که از ناموس این مملکت و حیثیت این مردم دفاع کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن هیچ وقت دست از سر شما برنمی‌دارد و با اشاره به اغتشاشات اخیر رخ داده در کشور و هزینه‌های میلیارد دلاری آمریکا برای ایجاد چالش در بین نوجوانان و جوانان، گفت: شما عزیزان باید مواظب باشید ذهن و فکرتان را به دشمن قرض ندهید، دشمن از فکر و ذهن شما و از پاکی سیرت شما، بیشترین استفاده را می‌برد تا نظام و مردم‌تان را زمین‌گیر کند.

امام‌جمعه زابل تصریح کرد: امروز، روز دفاع از حیثیت، شرف و ناموس این مملکت است، سعی کنید این مهم را آن‌گونه که هست دریافت کنید و ان‌شاءالله آماده به دوش گرفتن بار سنگین این نظام باشید.

انتهای پیام
captcha