اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم 13 آبان در بندرعباس
کد خبر: 4096700
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم 13 آبان در بندرعباس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان محدودیت‌های ترافیکی مراسم 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در بندرعباس را اعلام کرد.

راهپیمایی 13 آبان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مجید صالح‌پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، صبح امروز، 12 آبان ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان و روز دانش‌آموز ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در شهر بندرعباس از ساعت ۸ صبح اعمال می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح از ساعت 8 صبح تردد وسایل نقلیه خودرویی و موتوری از میدان امام خمینی(ره) تا میدان انقلاب و مسجد جامع و توقف وسایل نقلیه در طول مسیر در دو طرف خیابان ممنوع است. کارکنان پلیس راهور استان از ساعات ابتدایی طرح به منظور تأمین نظم و امنیت ترافیکی محل برگزاری مراسم، حضور حداکثری خواهند داشت. در این طرح تمام خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی و بلوار حضرت امام(ره) به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار می‌گیرند.

صالح‌پور با بیان اینکه مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه عبوری در ساعات اجرای این طرح، بلوار جمهوری اسلامی، خیابان شهید چمران و بلوار ساحلی هستند، یادآور شد: از شهروندان به‌ویژه رانندگان وسایل نقلیه خودرویی و موتوری درخواست می‌کنیم ضمن همکاری با کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی از توقف و پارک خودروها در محل‌های اعلامی اجرای محدودیت‌، خودداری کرده و هنگام رانندگی با توجه به تردد عابران و دانش‌آموزان از عرض خیابان با توجه کافی به جلو و سرعت مطمئن رانندگی کنند.

انتهای پیام
captcha