طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانشجویان در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4095816
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانشجویان در البرز برگزار می‌شود

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز از برگزاری طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانشگاهیان اعم از دانشجویان، کارمندان و خانواده دانشگاهیان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند.

قرآن کریم

سیدعلی‌اصغر میرخلیلی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری طرح ملی حفظ قرآن کریم دانشجویان در البرز خبر داد و اظهار کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با مشارکت شواری هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان را برگزار می‌کند.

وی افزود: هر دانشگاه کلاس‌های مجزایی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌کند و بسته به شرایط، کلاس‌ها به شیوه حضوری و یا مجازی و همچنین ترکیبی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی حفظ قرآن گفت: پس از برگزاری این کلاس‌ها آزمونی برای تعیین سطح برگزار می‌شود و افرادی که موفق به حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن شوند می‌توانند با شرکت در آزمون‌های تعریف شده از امتیازات در نظر گرفته شده ویژه طرح، استفاده کنند.

میرخلیلی اظهار کرد: استفاده از تحصیل رایگان در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی و اخذ مدرک کارشناسی یا ارشد در رشته‌های علوم قرآنی بدون تحصیل در دانشگاه از امتیازات این طرح است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در طرح ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۸۸۶ و یا از طریق سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و یا از طریق گروه‌های دانشگاهی به آدرس daneshgahian ـhttps://eitaa.com/hefz، کانال تلگرامی daneshgahianـ https://t.me/hefz و یا صفحه اینستاگرام daneshgahian ـ http://instagram.com/hefz اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha