تدارک قرآنیان فارس برای تکریم شهدای حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4095796
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

تدارک قرآنیان فارس برای تکریم شهدای حرم شاهچراغ(ع)

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی از اجرای ویژه‌برنامه‌هایی به همت قرآنیان فارس به منظور تکریم یاد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد.

عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنیعطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنی، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: جامعه قرآنی فارس هم همراه با اقشار مختلف مردم در سوگ این حادثه تروریستی داغدارند.

وی از تدارک برنامه‌هایی به منظور بزرگداشت یاد این شهدا توسط قرآنیان فارس خبر داد و گفت: به یاری خدا پنجاه و هفتمین محفل قرآنی رضوی را چهارشنبه شب این هفته به یاد این شهدای بزرگوار در حرم مطهر برگزار خواهیم کرد.

امیدواری با یادآوری اینکه این محفل نورانی مصادف با هفتمین روز این واقعه برگزار خواهد شد، افزود: این محفل نورانی با تلاوت قاریان بین‌المللی و استان فارس برپا خواهد شد اما اسامی آنان را طی روزهای آتی اعلام خواهیم کرد.

وی با یادآوری اینکه این برنامه به همت استانداری فارس و دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد، گفت: همچنین یک محفل انس با قرآن با همکاری استانداری و آموزش و پرورش ویژه گرامیداشت شهدای دانش‌آموز برگزار خواهد شد.

این قاری برجسته استان فارس با یادآوری اینکه محفل مذکور به مناسبت گرامیداشت شهدای دانش‌آموز برپا خواهد شد، تاریخ برگزاری این مراسم را هفته آتی اعلام کرد.

یادآور می‌شود، همچنین به همت دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، کرسی تلاوت قرآن ویژه گرامیداشت یاد شهدای این حادثه امروز، 9 آبان‌ ساعت 16:45 در شبستان امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha