تکریم یاد شهدای دانش‌آموز در مدارس فارس
کد خبر: 4095691
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

تکریم یاد شهدای دانش‌آموز در مدارس فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دانش‌آموز به مناسبت فرا رسیدن 8 آبان، سالروز شهادت حسین فهمیده در مدارس استان خبر داد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 8 آبان در مراسم بزرگداشت شهید محمدرضا کشاورز، شهید دانش‌آموزی که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) به شهادت رسید، گفت: هم وجود این دانش‌آموز در این مدرسه مایه برکت بود و هم شهادتش مایه برکت خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه مسیر شهادت و دفاع از ارزش‌ها ادامه دارد، افزود: اگر دیروز باکری‌ها و همت‌ها از خاک ایران دفاع کردند و در برابر دشمن سینه سپر کردند، امروز نیز مدارس ما سنگر دفاع از هویت ملی شده است.

عسکری بیان کرد: یک روز در 8 آبان، حسین فهمیده شهید می‌شود و یک روز در 4 آبان 1401 سه دانش‌آموز دیگر در حمله تروریستی داعش شهید می‌شوند این نشان می‌دهد که مدرسه همواره سنگر دفاع از انقلاب اسلامی بوده و هست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد: بر ما فرض خواهد بود مسیر شهدا را ادامه دهیم و با حضور پرشور ثبات قدم خود در مسیر شهدا را در روز 13 آبان اثبات کنیم.

وی با بیان اینکه دیروز حماسه‌ای کم نظیر در تشییع پیکر شهدا خلق شد امیدوارم در سیزده آبان نیز شاهد حضوری پرشور باشیم، گفت: امروز تمامی مدارس ما در سراسر استان برنامه‌های گرامیداست روز 8 آبان و شهدای دانش‌آموز اخیر را برگزار کردند.

انتهای پیام
captcha