شیخ صفی‌الدین: تروریست‌های شاهچراغ بویی از مسلمانی نبردند
کد خبر: 4095567
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

شیخ صفی‌الدین: تروریست‌های شاهچراغ بویی از مسلمانی نبردند

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه عاملان حمله تروریستی شیراز بویی از اسلام و مسلمانی نبردند، گفت: اسلام اصیل محمدی را جبهه مقاومت به تصویر کشیده است.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، سیدهاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان شب گذشته، 7 آبان طی نطقی  در منطقه جبل لبنان و در حضور شخصیت‌های دینی، سیاسی و فرهنگی حمله تروریستی به زائران حرم حضرت احمد بن موسی(ع) شاهچراغ را محکوم کرد و به ملت ایران تسلیت گفت.

صفی‌الدین تصریح کرد: کسانی که به نام رسول و به نام اسلام الگوهای بد و زشت ارائه کردند، سیمایی متفاوت و متضاد با اسلام ناب محمدی دارند.

وی در ادامه پرسید: آیا کسی که زنان، مردان و کودکان را در یک زیارتگاه مقدس در شیراز کشت، مسلمان است و بویی از اسلام برده است؟. آیا می‌تواند بگوید من پیرو حضرت محمد(ص) هستم؟.

مسئول حزب الله گفت: گناه بچه‌ها، زنان  و مردانی که برای زیارت این حرم مطهر آمده بودند، چه بود در حالی که آنها در آنجا  نماز می‌خواندند و به درگاه خداوند متعال دعا و مناجات می‌کردند.

شیخ صفی‌الدین تأکید کرد: اینجا بیشترین نیاز به اسلام اصیل محمدی درک می‌شود که می‌دانیم چگونه به بهترین و عالی‌ترین صورت به مردم عرضه کنیم تا بگوییم دین ما این است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در مسیر اسلام ناب محمدی پیش رفته است، گفت: مقاومت در مسیر خود با ایثار و شهادت دستاوردها و پیروزی‌ها را رقم زده است. ما متعلق به این فرهنگ اصیل هستیم که تجربه‌ای مثال‌زدنی برای کشورمان به ارمغان آورد. ما به داشتن چنین تجربه‌ای به خود می‌بالیم و آن را گرامی می‌داریم، حتی اگر به مذاق برخی خوش نیاید که آنها را هم به تفکر و تامل بیشتر فرا می‌خوانیم.

وی افزود: بیندیشید و تعمق کنید، اگر میهن‌پرست هستید با پیشینه ملی فکر کنید و اگر مشتاق این کشور هستید به فکر این کشور و منافع آن باشید و اگر به عزت این کشور علاقه دارید به عزت آن فکر کنید و اگر به حاکمیت و استقلال این کشور اهمیت می‌دهید، به حاکمیت آن نیز فکر کنید، به آنچه در جهان پیرامون ما می‌گذرد بیندیشید تا بفهمید راه دستیابی به حقوق ما چیست تا وطن ما، کشوری که ما و همه نسل‌های آتی در آن زندگی می‌کنند باقی بماند و وطنی عزیز، ثروتمند و مستقل داشته باشیم.

این مقام حزب‌الله همچنین با اشاره به دستاورد توافق دریایی لبنان به لطف تلاش‌های مقاومت گفت: آنچه روی داد، ثابت می‌کند که لبنان بدون مقاومت هدف سیاست‌های آمریکا و دشمن اسرائیلی قرار می‌گیرد و نمی‌تواند حافظ ثروت‌های آبی، گازی و نفتی خود باشد. این مقاومت متعلق به همه لبنانی‌هاست و از مرزها و استقلال و شرافت وطن صیانت می‌کند.

انتهای پیام
captcha