دشمنان به‌دنبال ایجاد شبهه در ایمان مردم به‌ نظام هستند
کد خبر: 4095536
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

دشمنان به‌دنبال ایجاد شبهه در ایمان مردم به‌ نظام هستند

استاد حوزه و دانشگاه تبریز گفت: در حوادث اخیر دشمنان با تمام قوای خود و با تبلیغات گسترده در فضای مجازی به‌دنبال ایجاد شبهه و خلل در ایمان مردم به‌ نظام مقدس اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام‌ مجتبی نظریبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام‌ مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه، امروز، هشتم آبان‌ماه، در مراسم سالگرد شهادت مدافعان حرم «ذاکر حیدری» و «وحید نومی گلزار» در فرهنگسرای الغدیر، گفت: در حوادث اخیر دشمنان با تمام قوای خود و با تبلیغات گسترده در فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهه و خلل در ایمان مردم به‌نظام مقدس اسلامی بودند.

وی افزد: باید مراقب باشیم شبهات موجود در بین مردم به‌ ویژه جوانان به شک تبدیل نشوند که اگر شبهات تبدیل به شک شد ترس آن می‌رود که شک نیز به کفر تبدیل شود.

نظری، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، پرچم اسلام و پرچم حرم امن الهی را در حریم اهل‌بیت(ع) به اهتزاز درآورند و همچون حضرت زهرا(س) که اولین مدافع جایگاه ولایت است، از دین الهی دفاع کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه این رشادت‌ها در جامعه کم گفته می‌شود، گفت: نصف کشور عراق در دست داعش بود، چیزی نمانده بود که حرم امام حسین(ع) به دست دشمنان بیفتد و اثری از حرم نماند که همه آنها با وجود رشادت‌ها و خون پاک مدافعان حرم خنثی و آزادسازی شد.

وی گفت: مدافعان حرم که از نسل شلمچه و فکه و طلاییه هستند، به‌ خوبی ثابت کردند که حتی اگر شده خارج از مرزهای جغرافیایی از اسلام دفاع می‌کنند و نمی‌گذارند جسارتی به ساحت دین الهی وارد شود چراکه اسلام مرز مشخصی ندارد.

انتهای پیام
captcha