خون شهدای شاهچراغ(ع) مصداقی از جهاد تبیین است
کد خبر: 4095189
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

خون شهدای شاهچراغ(ع) مصداقی از جهاد تبیین است

استاندار فارس با بیان اینکه ملت ایران در مراسم تشییع شهدای حادثه حرم شاهچراغ(ع) سنگ تمام گذاشتند گقت: خون مقدس این شهدای مظلوم مصداقی از جهاد تبیین است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، امروز، 7 آبان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز ضمن قدردانی از حضور حداکثری مردم شیراز و فارس در این مراسم گفت: انصافاً ملت ایران با معرفت هستند و دیروز هم در تظاهرات در محکومیت این جنایت، سنگ تمام گذاشتند.

وی با تأکید بر اینکه امروز اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور دارند تا حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) محکوم کنند، افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی همواره تلاش‌های فراوانی برای نابود نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی کردند و این تلاش‌ها را همچنان ادامه می‌دهند. 

ایمانیه با یادآوری جمله امام خمینی(ره) که فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوند، افزود: تمام قطرات خون شهدا دنیای برکت و آگاهی‌بخشی است.

استاندار فارس، خون مقدس این شهدا را که مظلومانه به شهادت رسیدند را بهترین وسیله برای جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: این مسئله باعث شد تا چهره تمام مخالفان و دشمنان ملت و نظام و اسلام نمایان شود.

انتهای پیام
captcha