بیانیه اداره‌کل ارشاد کردستان در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4095013
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

بیانیه اداره‌کل ارشاد کردستان در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در پیامی اقدام مجرمانه یک گروه تکفیری تروریستی در حمله به مرقد مطهر امام احمد بن موسی بن جعفر(ع) در شهر شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها زائر از جمله زن و کودک شد را به شدت محکوم کرد.

بیانیه

به گزارش ایکنا از کردستان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در پیامی اقدام مجرمانه یک گروه تکفیری تروریستی در حمله به مرقد مطهر امام احمد بن موسی بن جعفر(ع) در شهر شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها زائر از جمله زن و کودک شد را به شدت محکوم کرد.متن پیام به شرح زیر است؛

«دست‌های کثیف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و ایادی خبیثش بار دیگر به صورت عیان در صدد ایجاد تفرقه و شکاف بین امت اسلامی هستند در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین حوداث تروریستی که با هدف نابودی همه ارزش‌ها و دستاوردهای ارزشمند این نظام طراحی و اجرا شده است کم نبوده اما اینبار در مکان مقدس و شریفی همچون شاهچراغ مرقد امام احمد بن موسی بن جعفر(ع) دل همه ایرانیان به‌ویژه مردم کردستان را به درد آورد.

ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان و خانواده‌های شهدای این حادثه دردناک تروریستی از ملت آگاه و با بصیرت ایران دعوت می‌شود که با نگاهی آگاهانه این گونه فتنه‌ها را دریافته و وحدت کلمه و حفظ انسجام و همبستگی ملی این خاک و میهن عزیز را مانند گذشته محفوظ نگه دارند».

بیانیه مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی

همچنین مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای حادثه تروریستی تلخ حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد. در متن این بیانیه آمده است؛

حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شیراز و شهادت و مجروح شدن جمعی از زوار آن حضرت بدست عوامل استکبار جهانی، پرده جدیدی از رذیلت دشمنان ملت ایران اسلامی و گواهی است بر مظلومیت، حقانیت و اقتدار نظام شکوهمند ایران اسلامی.

مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با محکومیت این اقدام وحشیانه ضمن تسلیت به رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (حفظه الله) و مردم شریف و شهید پرور، برای خانواده شهدای این حادثه تلخ و دلخراش صبر و برای مجروحان شفای عاجل را از حضرت حق مسئلت داشته است.

نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی همچنین از دستگاه قضا و مجموعه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی خواسته است تا با شناسایی و برخورد قاطع با عوامل و پشتیبانان این جنایت، منتقم خون‌های پاک شهدای گرانقدر باشند.

انتهای پیام
captcha