تسلیت اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان‌ها در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4094959
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۲

تسلیت اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان‌ها در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان‌های مختلف کشورمان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کرده و شهادت شماری از هموطنان را تسلیت گفتند.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از فارس، در پی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در غروب روز چهارشنبه، 4 آبان‌ماه، اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان‌های مختلف کشورمان پیام‌های جداگانه‌ای را برای اتحادیه استان فارس ارسال کردند.

در پیام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان خراسان رضوی آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان بیگناهمان در حرم مطهر شاهچراغ توسط دژخیمان تکفیری و عوامل صهیونیست را خدمت مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف شیراز تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

بدین‌وسیله ضمن محکومیت این عمل تروریستی ناجوانمردانه از نیروهای امنیتی و انتظامی تقاضامندیم در اسرع وقت عاملان اصلی و پشت پرده این جنایت را شناسائی و به اشد مجازات برسانند.

پیام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مازندران هم به شرح زیر صادر شده است:

انالله و انا الیه راجعون

بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ / که (آن بی گناهان) به چه جرم و گناه کشته شدند؟!

آیه ۹ سوره مبارکه تکویر

حادثه غم‌انگیز و دلخراش حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(شاهچراغ) و شهادت جمعی از هموطنان مومن را به محضر حضرت ولیعصر(عج) مقام عظمای ولایت و عموم مردم شریف ایران به‌ویژه امت خداجوی استان فارس(شیراز) تسلیت عرض می‌کنیم.

بی‌شک این اقدامات کورکورانه تروریستی و هدف قرار دادن زائرین حرم، زنان و کودکان، نه تنها خلل و مانعی در طی نمودن راه نورانی ملت ایران ایجاد نخواهد کرد بلکه سبب مضمحل و رسوا نمودن دسیسه‌ها، خدعه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی در حوادث اخیر خواهد شد.

ما مؤسسات قرآنی استان ولایتمدار مازندران ضمن اعلام همدردی و همبستگی همه جانبه با خانواده‌های شهیدان و مجروحان این حمله تروریستی، آن را به شدت محکوم کرده و اعلام می‌داریم، امنیت ملی خط قرمز همه آحاد مردم ماست و از دستگاه قضائی کشور، خواستار برخورد قاطع و محاکمه، تروریست‌های تکفیری، اغتشاشگران و متعارضین به مقدسات دینی و جان و مال مردم عزیز و غیرتمندان را داریم.

از درگاه خداوند قادر متعال برای روح بلند شهیدان این حادثه ناجوانمردانه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل و کامل مسئلت داریم.

در پیام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان گلستان هم آمده است:

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

شهادت تعدادی از هم‌وطنان پاک و مومن و خداجو در حمله کوردلان داعشی را به محضر مظلوم ناظر و حاظر؛ امام خاتم؛ حضرت ولی عصر ارواحنا فداه؛ مقام عظمای ولایت و امت شهیدپرور و جامعه محترم قرآنی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای این شهیدان عالی مقام آرزو و منتظر انتقام سخت فرزندان دلاور این مرز پر گهر و غیور خواهیم بود.

همچنین دبیرخانه شورای قرآن استان همدان نیز پیامی به شرح زیر صادر کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (٢٢٧ شعرا)

بار دیگر و در برهه‌ای حساس از زمان، ایران اسلامی شاهد حرکت ظالمانه و ددمنشانه استکبار جهانی و صهیونیسم خونخوار و ایادی دست نشانده و حامیان خائن بزدل، غافل و جاهل جنایتکار شان در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان مظلوم و زائران حرم ملکوتی حضرت احمدبن موسی (ع) بود.

دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بدانند که با این‌گونه ترورها، قرآن‌سوزی‌ها، هتک حرمت‌ها و اقدامات جنایتکارانه، هیچگاه خللی در اراده پولادین و عزم آهنین این امت عظیم و ملت هوشیار وارد نکرده و به تعبیر معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) موجب بیدارتر شدن امت می‌گردد.

دبیرخانه شورای قرآن استان فارس ضمن محکومیت این اقدام عاجزانه وکوردلانه دشمنان، شهادت مظلومانه آن عزیزان و حافظان امنیت را به ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت باری‌تعالی صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت می‌نماید.

 

انتهای پیام
captcha