سوگواری مردم شیراز برای شهدای حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4094850
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

سوگواری مردم شیراز برای شهدای حرم شاهچراغ(ع)

در پی به شهادت رسیدن جمعی از زائران سومین حرم اهل بیت(ع)، شماری از مردم متدین شیراز ظهر امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حضور یافته و به سوگواری پرداختند.

سوگواری مردم شیراز ، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در حادثه تروریستی شب گذشته، 4 آبان‌ماه، جمعی از مردم متدین شیراز و همراه با برخی از مسئولان ظهر امروز در این حرم مطهر حضور یافته و به عزاداری پرداختند.

این مراسم با اقامه نماز جماعت به امامت آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز آغاز شد و بعد از آن همراه با مداحی و مرثیه‌سرایی اقشار مختلف مردم به سوگواری برای شهدای این حادثه پرداختند.

در این مراسم مردم داغدار شیراز هم در غم همشهریان به شهادت رسیده و هم میهمانانی که از نقاط مختلف استان فارس و بلکه کشورمان شب گذشته در این حرم مطهر به شهادت رسیدند، اشک ریختند و سوگواری کردند.

تمام نقاط حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی سیاه‌پوش شده است و در استان فارس هم تا سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

در همین راستا روز شنبه، 7 آبان در استان فارس تعطیل رسمی اعلام شده است و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای این شهدا هم در همین روز انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha