شرط تدبیر، عبرت گرفتن از مسائل پیش‌آمده است
کد خبر: 4094489
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

شرط تدبیر، عبرت گرفتن از مسائل پیش‌آمده است

استاندار فارس، شرط تدبیر و منطق را عبرت گرفتن از مسائل پیش آمده دانست و گفت: پایه‌های ملی، فرهنگی و اعتقادی ملت ما عمیق و ریشه‌دار هستند لذا باید پیشگیرانه عمل کنیم تا ارزش‌ها به ضد ارزش تبدیل نشود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 3 آبان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، شرط تدبیر و منطق را عبرت گرفتن از مسائل پیش آمده دانست و گفت: پایه‌های ملی، فرهنگی و اعتقادی ملت ما عمیق و ریشه‌دار هستند لذا باید پیشگیرانه عمل کنیم تا ارزش‌ها به ضد ارزش تبدیل نشود.

وی با گلایه از روند برگزاری جلسات، از لزوم تعیین و ارائه پیشنهادات مفید در این قبیل جلسات سخن گفت و افزود: از ابتدا تاکید کردم فاصله جلسات بیشتر از یک ماه نشود؛ هیچ رغبتی برای تشکیل جلسات بدون نتیجه ندارم.

ایمانیه با تأکید براینکه موازی کاری در امور جوانان صورت نگیرد، خطاب به مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گفت: سازمان‌ها را هماهنگ کنید و از هرسازمان، تیم و گروهی که برای جوانان کار می‌کنند باید آگاهی داشته باشید و دقت کنید نکته‌ای دچار غفلت و فراموشی نشود.

استاندار فارس تصریح کرد: مسائل و مشکلات خارج از اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس را به این جلسه بیاورید تا در مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

ایمانیه از طرح مسائل پراکنده انتقاد کرد و افزود: ازدواج، اشتغال، تفریح، شادی و راه‌های تخلیه انرژی به‌صورت سالم اولویت هستند و لازم است پس از بررسی و مشخص کردن راه‌های انجام آن‌ها، محور جلسات را به‌صورت موردی مشخص کنید.

وی بر لزوم ایجاد زمینه تفریح سالم برای جوانان تأکید کرد و خواستار احصای توانمندی‌های فعلی استان به همراه ایجاد بسترهای انعکاس آن به جوانان شد و افزود: برای بیان توانمندی‌های استان به اردوهای علمی، تفریحی و رسانه استانی اکتفا نکنید؛ به دنبال ایجاد روش‌های نوین و جذاب از دید جوانان و نوجوانان باشید.

انتهای پیام
captcha