رقابت ۱۸ گروه در جشنواره «مولودی‌خوانی وحدت و همدلی» کردستان
کد خبر: 4094284
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

رقابت ۱۸ گروه در جشنواره «مولودی‌خوانی وحدت و همدلی» کردستان

دبیر هشتمین جشنواره مولودی‌خوانی وحدت و همدلی کردستان گفت: پس از اعلام فراخوان ۱۸ گروه دف‌نوازی و مولودی‌خوانی از شهرهای مختلف استان آثار خود را به جشنواره ارسال کرده و به اجرای برنامه پرداختند.

جشنواره مولودخوانی وحدت و همدلی

به گزارش ایکنا از کردستان، آرش جوانمردی، دبیر هشتمین جشنواره مولودی‌خوانی وحدت و همدلی کردستان دیروز، دوم آبان‌ماه در هشتمین جشنواره «مولودی‌خوانی وحدت و همدلی» استان کردستان به ارائه گزارشی کوتاه از مراحل برگزاری هشتمین دوره جشنواره مولودی‌خوانی پرداخت.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا بعد از سه سال وقفه از شهریورماه جاری فعال شد و فراخوان هشتمین دوره جشنواره از اواسط شهریورماه سال جاری منتشر شد.

دبیر هشتمین جشنواره مولودی خوانی وحدت و همدلی کردستان بیان کرد: پس از اعلام فراخوان، ۱۸ گروه دف‌نوازی و مولودی‌خوانی از شهرهای مختلف استان آثار خود را به جشنواره ارسال کرده و امروز به اجرای برنامه پرداختند.

وی ادامه داد: پس از اجرای برنامه و با رأی هیئت داوران، پنج گروه شامل ۲ گروه از سنندج و شهرستان‌های قروه، دهگلان و بلبان‌آباد هر کدام یک گروه به عنوان گروه‌های برتر استانی انتخاب شدند.

جوانمردی در پایان یادآور شد: در تلاشیم دبیرخانه جشنواره مولودی‌خوانی وحدت و همدلی در شهر بلبان‌آباد مستقر شده و این شهر میزبان اصلی برگزاری دوره‌های بعدی جشنواره باشد.

انتهای پیام
captcha