نمازخانه ۱۵ مرکز درمانی چهارمحال‌وبختیاری تجهیز می‌شود
کد خبر: 4094155
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
تا پایان سال

نمازخانه ۱۵ مرکز درمانی چهارمحال‌وبختیاری تجهیز می‌شود

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد گفت: تا پایان سال جاری، نمازخانه ۱۵ مرکز درمانی استان تجهیز می‌شود.

نمازخانه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ابوالحسن بهمنی‌، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی در تشریح عملکرد ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در شش ماهه نخست سال جاری، از برگزاری ۵ آزمون با موضوع نماز در طی این مدت خبر داد.

وی تصریح کرد: آموزش معنا و قرائت نماز از عناوین آزمون‌های برگزار شده است که با شرکت چهار هزار و ۶۴ نفر از پرسنل و کارکنان دانشگاه برگزار شد. همچنین سه هزار و پنج نفر از کارمندان علوم پزشکی استان نیز در آزمون‌های نمازشناسی و معارف نماز شرکت داشتند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی افزود: برگزاری ۲ مسابقه کتابخوانی ویژه اساتید، دانشجویان، کارکنان و خانواده آنها با موضوع نماز با شرکت ۴۰۰ نفر از دیگر اقدامات ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در شش ماهه نخست سال جاری است.

بهمنی در ادامه به بازدیدهای مستمر و منظم از نمازخانه مراکز تابعه اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا حد امکان موانع اقامه نماز را برطرف و میزان مشارکت در اقامه نماز جماعت را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری، نمازخانه ۱۵ مرکز درمانی استان تجهیز می‌شود، گفت: جلسات شورای اقامه نماز در ستاد دانشگاه هر دو ماه یکبار و به همین تعداد در شهرستان‌ها تشکیل و پیرامون موضوعات اقامه نماز و تجهیز نمازخانه‌ها و اختصاص محل مناسب جهت اقامه نماز در مراکز تابعه بحث و تبادل نظر و تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha