پیرغلامان سیدالشهدا(ع) در زنجان تجلیل شدند
کد خبر: 4094067
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

پیرغلامان سیدالشهدا(ع) در زنجان تجلیل شدند

دو تن از پیرغلامان سید الشهدا(ع) در زنجان به نام حاج اذن‌الله نجفی و نجات‌علی احمدی در قالب برنامه «یک عمر نوکری اهل‌بیت(ع)» مورد تجلیل قرار گرفتند.

پیرغلامان سید الشهدا(ع)

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان صبح امروز ۲ آبان در برنامه «یک عمر نوکری اهل‌بیت(ع)»، اظهار کرد: گذران عمر و جوانی برای نوکری اهل‌بیت(ع) و به ویژه سیدالشهدا(ع) تبریک ویژه دارد چرا که هیچ چیز باارزش‌تری از آن وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه کار در هیئت امام حسین(ع) بالاترین افتخار است، اظهار کرد: همه بزرگان و شهدای ما به خادمی در محضر اهل‌بیت(ع) تأکید داشته‌اند و خاطرات بسیار خوبی در این زمینه از آن‌ها نقل شده است.

وی افزود: در روایتی از امام معصوم(ع) نقل شده که «خداوند رحمت کند کسی که امر ما اهل‌بیت(ع) را زنده کند» که پیرغلامان و خادمان در هیئت‌ها مصداق این روایت امام هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: همچنین از امام حسن مجتبی(ع) نقل شده هر کس ما را دوست داشته و برای احیاء امر اهل‌بیت(ع) کمک کند در روز قیامت در کنار ما خواهد بود.

در برنامه یک عمر نوکری اهل‌بیت (ع) برای اولین بار در سطح کشور از ۲۰۰ پیرغلام غیرمداح شامل هیئت‌دار، میان‌دار، چایی‌ریز و کفش جفت‌کن و … و افراد دیگری که در هیئت پشت صحنه زحمت می‌کشند در سطح ملی و استانی که شاخص هستند تجلیل به عمل می‌آید.

دو تن از پیرغلامان سید الشهدا(ع) در زنجان به نام حاج اذن‌الله نجفی و نجات‌علی احمدی در قالب برنامه یک عمر نوکری اهل‌بیت(ع) مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha