هشتمین دوره جشنواره استانی «دف‌نوازی و‌ مولودی‌خوانی» در دهگلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4094025
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

هشتمین دوره جشنواره استانی «دف‌نوازی و‌ مولودی‌خوانی» در دهگلان برگزار می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان از برگزاری هشتمین دوره جشنواره استانی «دف‌نوازی و‌ مولودی‌خوانی» به مناسبت ماه مولود پیامبر(ص) در بلبان‌آباد شهرستان دهگلان خبر داد.

دف نوازی و مولودخوانی

به گزارش ایکنا از کردستان، آرش جوانمردی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان دیروز، یکم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: با پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و‌ مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دهگلان امسال هشتمین دوره جشنواره استانی دف نوازی‌ و مولودی خوانی وحدت و همدلی به میزبانی شهر بلبان آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره «مولودی‌خوانی و دف‌نوازی وحدت» استان کردستان امروز، دوم آبان ماه در شهر بلبان آباد برگزار می‌شود‌، افزود: جشنواره مولودی‌خوانی و دف‌نوازی وحدت در راستای تقویت وحدت و همبستگی ملی و اسلامی در مناطق حاشیه شهرها و روستاهای شهرستان دهگلان اجرایی شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان با اشاره به هم‌افزایی و همکاری فرماندار شهرستان دهگلان و بخشداری و شهرداری بلبان‌آباد در برگزاری این جشنواره بیان کرد: خود را موظف می‌دانیم در برگزاری جشنواره از همه امکانات و ظرفیت‌های ادارات و سازمان‌های دولتی استفاده بهینه کنیم و تمام تلاش خود را در برگزاری جشنواره به کار می‌گیریم.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در سطح یکی از روستاهای شهرستان دهگلان یادآور شد: این برنامه در راستای تمرکززدایی برنامه‌های فرهنگی در مرکز استان و بهره‌مندی روستاییان از مزایای برنامه‌های فرهنگی اجرا شده است.

انتهای پیام
captcha