عضویت افتخاری استاندار فارس در اتحادیه تشکل‌های قرآنی
کد خبر: 4093723
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

عضویت افتخاری استاندار فارس در اتحادیه تشکل‌های قرآنی

حکم عضویت افتخاری، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از سوی رئیس هیئت مدیره این اتحادیه صادر شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در نشست فصلی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت که با حضور مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان‌ها و اعضای هیئت مدیره این اتحادیه در روزهای نخست مهرماه سال جاری در شیراز برگزار شد، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس حضور یافت و به بیان نظراتش در رابطه با ترویج فعالیت‌های قرآنی پرداخت.

از آنجا که استاندار فارس علاقه فراوانی به فعالیت‌های قرآنی داشته و حتی در این زمینه نیز اهتمام ویژه در سطح استان دارد، لذا اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از ایشان خواستند تا به عضویت افتخاری این اتحادیه درآید تا امورات اتحادیه مذکور را در دولت سیزدهم پیگیری کند.

در همین راستا حکم عضویت افتخاری، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از سوی مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره این اتحادیه صادر شد.

در این حکم آمده است:

«در روزگاری که قرآن این معجزه ماندگار نبی گرامی اسلام (صلوات‌الله و سلامه علیه) به عنوان نسخه نجات دهنده بشریت و تمدن‌ساز تمدن نوین اسلامی قابل تبلیغ و عرضه می‌باشد، مردانی بزرگ خود را وقف این یادگار جاودان می‌کنند تا دنیا را به سمت نور هدایت‌گر باشند. «يُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ».

جناب آقای دکتر ایمانیه

استاندار محترم استان فارس

نظر به دلباختگی و عشق فزاینده جنابعالی به ساحت مقدس قرآن کریم که در کارنامه سوابق شما به عنوان بزرگ زرینی می‌درخشد، مفتخریم از جنابعالی درخواست نماییم تا با پذیرش عضویت افتخاری هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(علیهم‌السلام) تسهیل‌بخش تعاملات مؤسسات با دولت مردمی جناب آقای رئیسی (زیده عزه)، ارکان و وزارتخانه‌های دولتی ایفای نقش فرمایید.

در پناه قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) باشید.

مرتضی طلایی

رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری

مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت»

انتهای پیام
captcha