آحاد جامعه در برابر حفظ امنیت مسئول هستند
کد خبر: 4093616
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

آحاد جامعه در برابر حفظ امنیت مسئول هستند

فرمانده انتظامی شهرستان خفر با تأکید بر اینکه آحاد جامعه در برابر حفظ امنیت مسئول هستند، گفت: نقش خیرین امنیت‌ساز در کنار پلیس فرصتی برای افزایش احساس امنیت و توسعه امنیت اجتماعی است.

نشست فرمانده انتظامی خفر با خیرین تأمین امنیتبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الله احمدیان، فرمانده انتظامی شهرستان خفر امروز، 30 مهرماه در نشست با خیرین امنیت‌ساز این شهرستان گفت: نقش خیرین امنیت‌ساز در کنار پلیس فرصتی برای افزایش احساس امنیت و توسعه امنیت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که در لباس مقدس پلیس مشغول خدمت‌رسانی به مردم ولایتمدار هستیم، افزود: نعمت امنيت برای همه است و تأمين آن وظيفه آحاد مختلف مردم و تمامی نهادها است و در سايه این نعمت الهی، پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه صورت می‌پذیرد.

فرمانده انتظامی خفر با تأکید بر اینکه آحاد جامعه در برابر حفظ امنیت مسئول هستند، گفت: خیرین امنیت‌ساز با حمایت‌های خود بستر بروز جرائم و آسیب‌های اجتماعی که تهدیدی جدی برای سلامت و نشاط جامعه است را از بین برده و ارمغان‌آور افزایش احساس آرامش و توسعه امنیت اجتماعی هستند.

احمدیان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مسئولان و خیرين امنیت‌ساز، تصریح کرد: امروز موفقیت پلیس مرهون لطف خدا، تلاش کارکنان و همکاری صمیمانه مردم است.

انتهای پیام
captcha