توزیع بسته‌های معیشتی به دانش‌آموزان کم برخوردار منطقه خشت فارس
کد خبر: 4093582
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

توزیع بسته‌های معیشتی به دانش‌آموزان کم برخوردار منطقه خشت فارس

فرمانده سپاه کازرون از توزیع 381 بسته نوشت‌افزار و 298 بسته معیشتی میان دانش‌آموزان کم برخوردار منطقه خشت کنارتخته کازرون استان فارس خبر داد.

بسته‌های معیشتی، سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 30 مهرماه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزاری میان دانش‌آموزان گفت: به منظور کمک به دانش‌آموزان کم برخوردار بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان منطقه خشت کنارتخته توزیع شد.

وی افزود: در این راستا 381 بسته نوشت‌افزاری و 298 بسته معیشتی به دانش‌آموزان کم برخوردار در تمامی مقاطع تحصیلی بخش خشت و کنارتحته شهرستان کازرون اهدا شد.

توکل اظهار کرد: بسته‌های نوشت‌افزاری و معیشتی با همکاری خیران و هیئت رزمندگان بخش خشت و کنارتخته شهرستان کازرون کمک‌های معیشتی تهیه شده است که ارزش بسته‌های نوشت‌افزاری به قیمت هر بسته 500 هزار تومان و بسته‌های معیشتی به قیمت هر بسته 600 هزار تومان است.

فرمانده سپاه کازرون یادآور شد: بسته‌های نوشت‌افزاری شامل کیف و لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی و حبوبات است که توسط حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده بخش خشت و کنارتخته در بین دانش‌آموزان نیازمند تقسیم شد.

وی با اشاره به اینکه روند اهدای کمک‌های نوشت‌افزاری و معیشتی به سایر دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان کازرون از اول سال تحصیلی تاکنون با اهدای بیش از یک‌هزار بسته نوشت‌افزاری و معیشتی ادامه داشته و دارد ابراز امیدواری کرد: مرحله جدید اهدای کمک‌های نوشت‌افزاری به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کازرون با مشارکت خیرین و گروه‌های جهادی در روزهای آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha