برگزاری کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده در ادارات خرم‌آباد
کد خبر: 4093300
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰

برگزاری کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده در ادارات خرم‌آباد

مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم‌آباد از برگزاری کارگاه‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده در دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد.

شادی ایازی، مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم‌آباد،به گزارش ایکنا از لرستان، شادی ایازی، مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم‌آباد، پنج‌شنبه ۲۸ مهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه کارگاه‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده در دستگاه‌های اجرایی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خانواده یکی از نهادهای اصلی جامعه بوده و برای تحکیم بنیان این نهاد مقدس نیاز است همگی مهارت‌های لازم را در این خصوص دیده باشیم تا زمینه استحکام روابط بین همسران بیشتر شود

ایازی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده در دستگاه‌های اجرایی شهرستان خبر و ادامه داد: پرسنل ادارات بهینه‌ترین وقت خود را در اداره سپری می‌کنند و قطعا فرصتی برای کسب آموزش مهارت‌های زندگی نخواهند داشت، از این رو درصدد هستیم با برگزاری این کارگاه‌ها در سطح ادارات زمینه بهره‌مندی کارکنان را از این ظرفیت فراهم نماییم.

مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم‌آباد تصریح کرد: برای برگزاری این کارگاه‌ها از ظرفیت اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی استفاده شده و در نظر است این کارگاه‌ها در ۳ جلسه و در قالب ۱۰ سرفصل مربوط به خانواده و مهارت‌های زندگی در هر دستگاه برگزار شود.

انتهای پیام
captcha