اقدامات فراجا بخشی از مؤلفه‌‌های مکتب سلیمانی است
کد خبر: 4092726
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

اقدامات فراجا بخشی از مؤلفه‌‌های مکتب سلیمانی است

جانشین فرمانده‌ کل انتظامی با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان علیه دستورات اسلام گفت: اقدامات کارکنان فراجا بخشی از مؤلفه‌های مکتب حاج قاسم است.

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشوربه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز، 26 مهرماه در نشست قرارگاه امام علی(ع) استان فارس که در شهر شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی، گفت: اقدامات کارکنان فراجا که توأم با خود را ندیدن و با خدا معامله کردن است، بخشی از مؤلفه‌های مکتب حاج قاسم است.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در فرمایشات خود فرمودند، دشمنان ایران قوی و مستقل را نمی‌توانند بپذیرند و همواره در کشور اقدام به ایجاد تفرقه، فتنه و بی‌اعتمادسازی می‌کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی هماهنگی و انسجام بین رهبری و مردم و همچنین تبعیت محض از ولایت فقیه را بالاترین سرمایه در کشور دانست و گفت: دشمنان همواره در تلاش هستند که این ویژگی مهم را تضعیف کنند ولی ناکام می‌مانند.

رضایی ادامه داد: البته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان هر رور فتنه‌ای را در کشور ایجاد کرده‌اند و این حوادث و اغتشاشات اخیر نسبت به دهه 60  و اتفاقاتی همچون ترور، جنگ تحمیلی و ... در آن زمان، بسیار ناچیز است. با این وجود، دشمنان مسائل و حوادث به وجود آمده در کشور را به گونه‌ای بزرگ و اغراق‌آمیز جلوه می‌دهند و متأسفانه عده‌ای هم فریب می‌خورند.

وی تصریح کرد: مجموعه انتظامی سازمانی انقلابی است و هوشمندانه عمل می‌کند و از خود کارنامه درخشانی در آرام‌بخشی جامعه و خنثی‌سازی فتنه به جا گذاشته است.

رضایی با اشاره به برخی اظهارنظرهای خواص بی بصیرت در خصوص حوادث اخیر، گفت: این افراد با اظهارنظرهای سخیف خود باید در درگاه الهی و مقابل مردم پاسخگو باشند. کسانی تکیه به قانون زده‌اند و بر خلاف قانون حرف می‌زنند، محرک فتنه‌ها شدند و با این اظهارنظرها به تک تک کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان که در این مدت زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی زیادی کشیدند، خیانت کردند و این موضوع را حتما مجموعه انتظامی پیگیری می‌کند.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به موضوع امنیت اخلاقی، افزود: در این خصوص علی‌رغم همه جوسازی‌ها به هیچ وجه عقب‌نشینی نکرده‌ایم و وظیفه قانونی و شرعی ما این است که با جرم مشهود برخورد کنیم. یکی از مؤلفه‌های قدرت ملی کشورمان عفاف و حجاب بانوان است که دشمنان ایران اسلامی این موضوع را هدف قرار داده‌اند.

رضایی گفت: هر هنجارشکنی که ببینیم اعمال قانون می‌کنیم و یکی از این موارد کسانی هستند که عفت جامعه را خدشه‌دار می‌کنند، البته ممکن است تاکتیک و روش‌ها اصلاح شود ولی پلیس بر اساس قانون به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اقدامات و عملکرد پلیس استان فارس مجاهدانه است، گفت: مجموعه کار انتظامی در استان فارس چند وجهی است ولی با این وجود با مدیریت میدانی و برنامه‌ریزی درست، استان فارس یکی از استان‌های موفق و فعال در کشور است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه امنیت خوب و مطلوبی در استان فارس برقرار است، از تلاش‌های شبانه‌روزی سردار حبیبی، فرمانده انتظامی استان که در همه مأموریت‌ها حضور میدانی دارد و کلیه کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha