معرفی نقش نیروی انتظامی در دانشنامه دفاع مقدس لرستان
کد خبر: 4092627
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

معرفی نقش نیروی انتظامی در دانشنامه دفاع مقدس لرستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس لرستان از نگارش و چاپ کتاب زندگینامه شهدای انتظامی این استان خبر داد و گفت: بخشی از دانشنامه دفاع‌ مقدس لرستان به نقش فرماندهی انتظامی لرستان در دفاع‌ مقدس که در اوایل نیروهای شهربانی و کمیته و ژاندارمری بودند، مرتبط می‌شود.

محسن رشیدی، مدیرکل  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس لرستان، 25 مهرماه در دیدار با یحیی الهی، فرمانده انتظامی این استان با بیان اینکه نیروی انتظامی خط مقدم دفاع از امنیت ملی است، به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: فرماندهان و پرسنل جان بر کف فراجا، همواره با ایثار و اقتدار در بین مردم و کنار مردم هستند و در راه تأمین امنیت جامعه شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر استان لرستان سه شهید را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرد، افزود: اشخاصی که ملبس به لباس مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، نهایت آرزوی‌شان شهادت است و شهادت هر کدام از این عزیزان باعث تنومندی درخت انقلاب اسلامی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در ادامه به نگارش کتاب زندگینامه شهدای نیروی انتظامی این استان اشاره کرد و ادامه داد: این کتاب با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و فرماندهی انتظامی لرستان نگاشته و چاپ می‌شود.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های تاریخ شفاهی ویژه کارکنان فرماندهی استان لرستان در شش ماهه نخست سال‌ جاری برگزار شد و پس از ضبط مصاحبه‌های رزمندگان پیشکسوت نیروی انتظامی لرستان و پیاده‌سازی و تدوین، تاریخ شفاهی این عزیزیان نیز نگاشته می‌شود.

رشیدی به دانشنامه دفاع‌مقدس استان لرستان اشاره کرد و گفت: بخشی از دانشنامه دفاع‌ مقدس لرستان به نقش فرماندهی انتظامی لرستان در دفاع‌ مقدس که در اوایل نیروهای شهربانی و کمیته و ژاندارمری بودند مرتبط می‌شود.

انتهای پیام
captcha