امام جمعه شیراز شهادت مدافعان امنیت در بیرم را تسلیت گفت
کد خبر: 4092539
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

امام جمعه شیراز شهادت مدافعان امنیت در بیرم را تسلیت گفت

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس طی پیامی شهادت شهیدان جنگجو و عرفانی‌نیا را در درگیری با منافقین در بیرم لارستان تسلیت گفت.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن شهیدان نورالدین جنگجو و هادی عرفانی‌نیا، در درگیری با منافقین در بخش بیرم شهرستان لارستان استان فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز پیام تسلیتی خطاب به مردم این شهر و خانواده این شهیدان صادر کرد.

در این پیام آمده است:

مردم شریف و ولایت‌مدار شهر بیرم

خانواده‌های معزز و گرامی شهیدان جنگجو و عرفانی‌نیا

سلام علیکم

شهادت دو جوان ولایی و مجاهد فی سبیل‌الله و عروج الی‌الله آنان در راه اعتلای ایران اسلامی را به شما مردم عزیز بالاخص خانواده‌های آن به حق واصل شدگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

دشمن زبون و شکست خورده و اذناب ابتر آنان در منطقه با ایجاد اغتشاشات ساختگی و انجام برخی ترورهای کور قصد برهم زدن نظم عمومی و رسیدن به اهداف پلید استکبار خونخوار و امپریالیسم جنایتکار غرب را داشته ولی غافل از آن که «و مکروا مکرالله والله خیرالماکرین»، درخت تناور نظام مقدس اسلامی ریشه در اعتقادات مردم داشته و با این خَس و خاشاک‌ها لرزه‌ای بر اندام آن که نشئت گرفته از مکتب حسینی و پرچم هیهات منا الذله اهل بیت عصمت و طهارت است نخواهد افتاد .

ضمن عرض تسلیت شهادت شهیدان هادی عرفانی‌نیا و نورالدین جنگجو و سایر شهدای این فتنه اخیر به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و عموم مردم استان فارس و شهر بیرم و خانواده این عزیزان، علو درجات را برای آنان مسئلت و برای سایر بازماندگان صبر و اجر از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام
captcha