بیش از 11 هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان البرزی اهدا شد
کد خبر: 4092387
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

بیش از 11 هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان البرزی اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز بیان کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۱ هزار و ۹۰۲ بسته حمایتی نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مورد حمایت و نیازمند این مرکز با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و خیرین اهدا شد.

کمیته امداد امام خمینی البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به فعالیت این مرکز از ابتدای سال تاکنون گفت: ۱۱ هزار و ۹۰۲ بسته حمایتی نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مورد حمایت و نیازمند این استان با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و خیرین اهدا شد. همچنین یک هزار و ۲۳۰ حمایتی نوشت‌افزار به دانش‌آموزان دارای سرپرست زندانی اهدا شد.

وی برگزاری مشاوره هدایت تحصیلی ویژه دانش‌آموزان پایه نهم و اجرای تست‌های رغبت‌سنجی، مشاوره گروهی و فردی به تعداد ۳۹۰ نفر را از دیگر اقدامات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در این مدت زمان برشمرد.

محمدی‌فرد بیان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و بلاعوض برای اعزام مددجویان به پیاده‌روی اربعین، برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی به‌ مناسبت ایام اربعین و هفته دفاع مقدس، ایجاد غرفه‌های دفاع مقدس توسط مددجویان و برگزاری روضه‌های خانگی(طرح فلاح) ویژه مددجویان در ماه محرم و صفر از دیگر اقدامات فرهنگی کمیته امداد این استان برای مددجویان خود بوده است.

وی یادآور شد: همچنین طرح استعدادسنجی دانش‌آموزان و دانشجویان مورد حمایت به‌صورت مجازی از طریق ارسال پیامک و تأمین هزینه کتاب ویژه دانش‌آموزان مشکین‌دشت در هم‌افزایی با مرکز نیکوکاری مهرتابان از دیگر اقدامات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز برای حمایت از نیازمندان بوده است.

محمدی‌فرد گفت: تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان فردیس توسط خیرین و مراکز نیکوکاری به تعداد ۵۰۰ بسته، برگزاری جشن تکلیف ویژه نومکلفان دختر به همراه اطعام نیازمندان و اهدای بسته بهداشتی در ماه مبارک رمضان با هم‌افزایی نیروی انتظامی از دیگر اقدامات فرهنگی کمیته امداد البرز در سال جاری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی در دهه کرامت با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری در اردوگاه امام علی(ع) و ایجاد موکب، برگزاری کلاس‌های آموزش مقدماتی مهارت کسب و کار ویژه دانش‌آموزان سنین هفت تا ۱۸ سال به تعداد یک هزار نفر که از این تعداد آموزش ۱۸۵ نفر به‌صورت ستادی و در اردوگاه امام علی(ع) برگزار شد را از دیگر اقدامات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره ) استان البرز برشمرد.

انتهای پیام
captcha