رسانه‌ها در جهاد تبیین پیش‌قراول باشند
کد خبر: 4092230
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

رسانه‌ها در جهاد تبیین پیش‌قراول باشند

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی منان با تأکید بر اینکه جهاد تبیین نقش مهمی در خنثی‌سازی دسیسه دشمنان دارد گفت: رسانه‌ها با تولید محصولات خبری و تلاش بیش از پیش در زمینه جهاد تبیین و روشنگری افکار عمومی پیش قراول باشند.

جهاد تبیین نقش مهمی در خنثی‌سازی دسیسه دشمنان دارد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام قاسم نوروزپور، رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، امروز، 24 مهر در دیدار با دبیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با بیان اینکه پلیس برای تأمین امنیت جامعه در همه‌ جا حضور دارد گفت: آنها با جان و دل برای تأمین امنیت جامعه به صورت شبانه‌روزی و مسئولانه تلاش می‌کنند.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: دشمنان و بدخواهان نظام از طریق جنگ نرم و رسانه به دنبال پیشبرد اهداف شومشان هستند.

به گفته وی؛ تلاش بیش از پیش در زمینه جهاد تبیین با اطلاع‌رسانی تلاش‌ها، دشمنان را در هم می‌کوبد.

حجت‌الاسلام نوروزپور ناجا را یک‌ نهاد انقلابی، مکتبی و معنوی برشمرد و گفت: فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در نیروی انتظامی جریان دارد.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از برکات و نعمت‌های منحصر به‌ فرد انقلاب اسلامی است یادآور شد: این نیروی خدوم برگرفته‌ شده از بطن و متن مردم است؛ به همین دلیل خدمت به مردم را در سرلوحه مأموریت‌ها و امور خود قرار داده و با تلاش شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

وی اعتماد مردم را پشتوانه اصلی نیروی انتظامی دانست و افزود: این نهاد با تمام توان و مقتدرانه با استفاده از امکانات موجود در راه ایجاد امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند چرا که خدمت به آنها وظیفه اصلی این نیرو است.

حجت‌الاسلام نوروزپور رسانه را چشم بیدار  مردم دانست و افزود: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی، مشکلات را در راستای تحقق مطالبات مردم، به مسئولان منعکس می‌کنند و وظیفه مسئولان، پاسخگویی به آنها است.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت رسانه بدون شک در هماهنگی بین دستگاهی برای تحقق امور، پیشرفت منطقه و تامین امنیت تاثیر بسزایی دارد افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، دبیر کانون‌های مساجد استان سمنان نیز گفت: سابقه همکاری بین نیروی انتظامی و کانون‌های مساجد در خصوص مسائل پیشگیری و آگاهی‌بخشی بوده و آمادگی افزایش همکاری‌ها در این زمینه ها وجود دارد.

وی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر افزود: دراین مدت کادر پلیس با حضور ایثارگرانه و همیشه در صحنه خود در پی تأمین امنیت جامعه و جدا کردن صف اغتشاشگران و مردم پرداخت.

به گفته حجت‌الاسلام موسوی باید صمیمانه از تلاش‌‌های مجموعه انتظامی استان تشکر کرد زیرا نظم و امنیت به برکت حضور مقتدرانه این نیروی عظیم و ارزشمند است که همواره با تدبیر و اقتدار، وظایف خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha