مؤسسات قرآنی برای پیوستن به شبکه شاد فراخوان شدند
کد خبر: 4091555
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
در چهارمحال‌وبختیاری؛

مؤسسات قرآنی برای پیوستن به شبکه شاد فراخوان شدند

طی فراخوانی از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری از مؤسسات فعال استان خواسته شده است اطلاعات مربوط به معلمانی را که مایل به تشکیل کلاس در شبکه شاد هستند، تا ۲۳ مهرماه به اتحادیه قرآنی استان اعلام کنند.

شبکه شاد

مرتضی رفیعی فارسانی، مدیرعامل مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه فراخوان مؤسسات قرآنی برای ایجاد کلاس در شبکه شاد اعلام شده است، اظهار کرد: با توجه به نهایی شدن واگذاری مراحل نرم‌افزار شاد به مؤسسات قرآنی کشور، از مؤسسات فعال استان خواسته شده است اطلاعات مربوط به معلمان و مربیانی که مایل به تشکیل کلاس در شبکه شاد هستند تا مهرماه به اتحادیه قرآنی استان اعلام کنند.

وی در خصوص برخی مزایا و امکانات شبکه شاد، تصریح کرد: امکان ارسال فایل‌های متنی و تصویری با حجم 100 مگابایت، امکان ذخیره ویدیوهای تهیه شده برای هر درس، امکان ارسال پرسش و ارتباط دوطرفه با قرآن‌آموزان، امکان حذف و ویرایش پیام‌های ارسالی و امکان حضور و غیاب آنلاین از جمله این امکانات است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان همچنین در خصوص اطلاعاتی که مدیران مؤسسات باید تکمیل و به این اتحادیه ارسال کنند، گفت: مدیران می‌بایست طی مهلت یاد شده نام استان، نام مؤسسه، نام معلم، شماره تلفن و تعداد کلاس برای هر معلم به‌صورت منفک را در فرم مربوطه تکمیل و تا عصر فردا ۲۳ مهرماه برای اتحادیه ارسال کنند.

وی تأکید کرد: پیرو این اطلاعیه، مدیران خانه‌های قرآن شهری و روستایی نیز می‌توانند از طریق مؤسسات قرآنی خود و مربیان مرکزشان را ثبت‌نام و اطلاعات خواسته شده را ارسال کنند.

رفیعی در پایان با اشاره به تشکیل جلسه ماهانه اعضای هیئت مدیره اتحادیه استان که روز گذشته در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد: ارائه گزارش ماهانه و همچنین ارائه گزارش مجمع مدیران عامل استانها در شیراز، بازدید از ۱۲ مؤسسه قرآنی تا پایان سال و تقدیر از مؤسسات فعال، برنامه‌ریزی جهت برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ و ادامه روند پیگیری بیمه فعالان قرآنی استان از اهم مباحث در این نشست بود.

نمونه فُرم اطلاعات مربوط به معلمان را از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام
captcha