شورای عالی قرآنی شهرستان رفسنجان افتتاح شد
کد خبر: 4091494
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

شورای عالی قرآنی شهرستان رفسنجان افتتاح شد

در آستانه ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) جلسه افتتاح شورای عالی قرآنی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

فتتاحیه شودای عالی قرآن شهرستان رفسنجان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان، در آستانه ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) جلسه افتتاح شورای عالی قرآنی شهرستان رفسنجان با حضور امام‌جمعه، معاون سیاسی فرماندار، مسئولان و روسای ادارات، مدیران حوزه و دانشگاه و جمعی از چهره‌های قرآنی و فرهنگی، امروز، ۲۰ مهرماه در دفتر امام‌جمعه شهرستان رفسنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مرتضی نقیب‌پور، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان هدف اصلی از تشکیل این شورا را عدالت در توزیع منابع، همگرایی طرح و برنامه‌های قرآنی و استفاده جامع از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در شهرستان دانست.

حجت‌الاسلام عسکری امام‌جمعه رفسنجان نیز در این جلسه با مکلف کردن همه دستگاه‌ها به تمکین و حمایت از مصوبات شورای عالی قرآنی، به تبیین ضرورت وجود چنین شورایی پرداخت و گفت: جاری شدن فرهنگ قرآن در زندگی انسان‌ها مایه قرآنی شدن جامعه است.

محمدرضا توحیدی‌پور، مسئول دارالقرآن شهرستان ضمن ارائه گزارشی در مورد وضعیت قرآنی و جایگاه رفسنجان در استان کرمان، به بیان برخی از مطالبات جامعه قرآنی پرداخت و گفت: شورای عالی قرآنی شهرستان رفسنجان کار خود را از هفته آینده آغاز می‌کند.

انتهای پیام
captcha