فراجا حافظ جان و مال مردم است
کد خبر: 4091197
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

فراجا حافظ جان و مال مردم است

فرماندار ویژه مرودشت با بیان اینکه امنیت زیربنای اساسی توسعه و پیشرفت جامعه است، گفت: فراجا مظهر نظم و انضباط اجتماعی در جامعه و حافظ جان و مال مردم است.

دیدار فرماندار ویژه مرودشت با فرمانده انتظامیبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل خوشبخت، فرماندار ویژه مرودشت امروز، 19 مهرماه در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد، گفت: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگری دلاوران عرصه نظم و امنیت است.

وی افزود: امنیت زیربنای مهم و اساسی توسعه و پیشرفت جامعه است که تنها با فداکاری و ایثار نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می‌شود.

رئیس شورای تامین شهرستان مرودشت با تقدیر از مجاهدت‌ها و تلاش‌های فراجا در برهه‌های حساس و بویژه اغتشاشات و آشوب‌های اخیر، گفت: فراجا، مظهر نظم و انضباط اجتماعی در جامعه و حافظ جان و مال مردم است و برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم با همه توان و جدیت تلاش می‌کند.

خوشبخت تصریح کرد: در روزهای اخیر مردم شاهد اقتدار و صلابت فراجا در دفع توطئه‌های دشمنان و رأفت اسلامی در مقابل مردم بودند.

بنا بر این گزارش، در این دیدار فرشید زینلی، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گزارشی از عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری ارائه كرد.

انتهای پیام
captcha