درخواست‌های دانشکده علوم قرآنی از استاندار فارس
کد خبر: 4091115
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

درخواست‌های دانشکده علوم قرآنی از استاندار فارس

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز با اشاره به بازدید استاندار فارس از این دانشکده به تشریح درخواست‌ها و آنچه در این بازدید گذشت، پرداخت.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراززینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به بازدید روز گذشته محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس از این دانشکده گفت: این دیدار در راستای درخواست‌هایی که از استاندار فارس داشتیم، انجام شد.

وی افزود: در این بازدید با توجه به فصل بودجه‌بندی از استاندار فارس درخواست کردیم که در صورت امکان در ردیف سایر نهادهای استانی مانند دستگاه‌های فرهنگی، بودجه برای دانشکده علوم قرآنی فارس در نظر گرفته شود که استاندار هم در این خصوص قول مساعد دادند.

روستایی اظهار کرد: همچنین از استاندار فارس خواستیم با توجه به فضای آزاد مقابل دانشگاه مجوز احداث چند واحد تجاری در این قسمت داده شود تا بتوانیم برای اداره دانشگاه و دانشکده منابع پایدار داشته باشیم و وابستگی ما به منابع دولتی به حداقل برسد و استاندار فارس در این خصوص هم قول مساعد داد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز با اشاره به درخواست برای ایجاد مجتمع تجاری در آزادراه شیراز ـ اصفهان نیز گفت: علاوه بر این‌ها خواستار برخورداری از درصدی از منافع مجتمع‌های تجاری این مسیر شدیم و همچنین تقاضا برای ایجاد سالن ورزشی چند منظوره و زمین چمن در فضای چهار هزار متر مربعی پشت دانشکده با قول مساعد استاندار همراه بود.

وی با تأکید بر اینکه دانشکده علوم قرآنی شیراز، قطب فرهنگی و قرآنی در شیراز است و عموم شهروندان از برنامه‌های مناسبت‌های ملی و مذهبی این دانشگاه منتفع می‌شوند، بیان کرد: همچنین از استاندار فارس درخواست مساعدت در خصوص نگهداری از فضای سبز این دانشگاه کردیم که مورد موافقت وی قرار گرفت.

روستایی اظهار کرد: با توجه به تحقق اهداف طرح خانواده و جوانی جمعیت که ما طرح ازدواج آسان را دنبال می‌کنیم از استاندار فارس خواستار مساعدت در خصوص برپایی یک اتاق عقد شیشه‌ای و ایجاد امکان استفاده از سالن اجتماعات و سلف سرویس این دانشگاه برای برگزاری مراسم ازدواج آسان متناسب با شئونات این مرکز دانشگاهی شدیم که استاندار در این خصوص نظر مثبت و قول مساعدت خود را اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha