عدم امنیت ذهنی و فکری خطرناک‌ترین نوع ناامنی است
کد خبر: 4091063
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

عدم امنیت ذهنی و فکری خطرناک‌ترین نوع ناامنی است

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مقوله امنیت و آرامش یک امر الهی است، گفت: خطرناک‌ترین نوع ناامنی، ناامنی ذهنی و فکری است که مسئولان امر باید این موضوع را جدی بگیرند.

حجت الاسلام خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از اطلاع‌رسانی پلیس، حجت‌الاسلام خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان امروز، 19 مهرماه در جلسه اخوت که با حضور فرمانده و كاركنان انتظامی استان در نمازخانه نورالزهرا(س) ستاد انتظامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا و تقدیر و تشکر از زحمات بی‌وقفه مجموعه انتظامی استان، اظهار کرد: مقوله امنیت و آرامش یک امر الهی است.

وی با اشاره به آیه«الَّذِي أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ» سوره مبارکه قریش افزود: خداوند به بندگان خود نعمت‌های فراوانی عنایت كرده که یکی از مهمترین آنها، نعمت امنیت است.

خلیلی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) در خصوص انواع پرستش خداوند، گفت: بندگی خداوند بر سه قسمت است، عده‌ای خداوند را به شوق رسیدن به بهشت و برخورداری از نعمت‌هایش، عده‌ای از ترس عذاب الهی و آتش جهنم و تعدادی هم از روی عشق و اشتیاق به خداوند، بندگی می‌كنند که شیوه بندگی دسته سوم صحیح است.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: خطرناک‌ترین نوع ناامنی، ناامنی ذهنی و فکری است که مسئولان امر باید این موضوع را جدی گرفته و در جهت رفع آن به جد بکوشند.

در پایان این مراسم از کارکنان انتظامی نمونه برخورد حکیمانه و صحیح‌العمل فرماندهی انتظامی گیلان با اهدا لوح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha