اجرای طرح رشد و تعالی معنوی نوجوانان در مناطق کم‌برخوردار استان زنجان
کد خبر: 4090978
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

اجرای طرح رشد و تعالی معنوی نوجوانان در مناطق کم‌برخوردار استان زنجان

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان طرح رشد و تعالی معنوی جوانان و نوجوانان دهستان‌های هدف قرارگاه در طول فصل تابستان سال‌جاری برگزار شد.

طرح رشد و تعالی معنوی نوجوانان در مناطق کم‌برخوردار

به گزارش ایکنا از زنجان، به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان طرح رشد و تعالی معنوی جوانان و نوجوانان دهستان‌های هدف قرارگاه در طول فصل تابستان سال جاری برگزار شد.

برگزاری جشن تکلیف برای پسران مکلف دهستان شیوانات شهرستان خدابنده یکی از برنامه‌های این طرح بود که با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، ستاد فهمای استان و اداره آموزش و پرورش بخش افشار در حرم حضرت قیدارالنبی(ع) شهر قیدار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اجرا شد.

در ابتدای این برنامه که شامگاه روز گذشته ۱۸ مهرماه برگزار شد، سرهنگ جلال غورقانلو جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن تشریح برنامه‌های رشد و تعالی معنوی جوانان و نوجوانان در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان، توجه به نیازهای مادی و معنوی، شناسایی و کشف استعدادهای برتر و تربیت نسل انقلابی را از اهداف این طرح عنوان کرد.

در ادامه این مراسم نیز آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه زمانی که کار خوبی انجام می‌شود باید دقت کرد با نیت غیررضای خدا انجام ندهیم، گفت: خداوند متعال به پیامبر(ص) می‌فرماید: اگر کار خدایی را برای دلخوشی غیر خدا انجام می‌دهی اعمالت نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه خلوص در عمل همواره مورد تاکید قرآن است، اظهار کرد: افرادی دوست دارند همیشه دیده شوند؛ غافل از اینکه بلندگوی خدا از همه بلندتر است و کسی که توسط خدا ترقی کند کسی نمی‌تواند او را به زمین بزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه اگر می خواهید جامعه و آینده خوبی در انتظار شما باشد باید از همین امروز شروع کرد، خاطر نشان کرد: مدرسه و مسجد سنگر است لذا باید تلاش شود انتظارات مقام معظم رهبری از دانش‌آموزان که همان تحصیل، تهذیب و ورزش است، محقق شود.

انتهای پیام
captcha