دشمن توانایی بر هم زدن معادلات امنیتی ایران را ندارد
کد خبر: 4090905
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

دشمن توانایی بر هم زدن معادلات امنیتی ایران را ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه علی‌رغم همه توطئه‌ها و نقشه‌ها، امروز به واسطه جمهوری اسلامی نام اسلام بلند شده است، گفت: به رغم تمام سنگ‌اندازی‌ها و اقداماتی دشمن که موفق شود در رویه کار، پیشرفت و امنیت کشور خلل ایجاد می‌کند اما آن‌ها توانایی بر هم زدن معادلات امنیتی ما را ندارند.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 18 مهرماه در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان خنج گفت: به رغم تمام سنگ‌اندازی‌ها و اقداماتی دشمن که موفق شود در رویه کار، پیشرفت و امنیت کشور خلل ایجاد می‌کند اما آن‌ها توانایی بر هم زدن معادلات امنیتی ما را ندارند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم همه توطئه‌ها و نقشه‌ها، امروز به واسطه جمهوری اسلامی نام اسلام بلند شده است، افزود: کشور ایران به واسطه موقعیت ژئوپلیتیک آن هیچ‌گاه نمی‌توانسته در هیچ یک از تحولات جهانی و منطقه‌ای بی طرف باشد و همواره در معرض تعدی و تعرض قدرت‌های جهانی بوده است.

محبی‌پور اظهار کرد: امروز در سایه نظام مقتدر اسلامی، کشور ایران به جای اینکه بنده و برده قدرت‌های بزرگ باشد، کشوری مستقل و قدرتمند است و همه بدانند غیرت ایرانی هرگز اجازه بندگی و بردگی نمی‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: رقابت شرق و غرب در دنیا همچنان ادامه دارد و یکی از علل دشمنی قدرت‌های جهان با ما این است که ما اجازه تک قطبی شدن دنیا را ندادیم و معتقدیم که هر کس باید بتواند حرف خود را بزند.

انتهای پیام
captcha