هفته وحدت خنثی‌کننده توطئه دشمنان است
کد خبر: 4090659
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷

هفته وحدت خنثی‌کننده توطئه دشمنان است

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته وحدت، این هفته را گرامیداشت علمای دین و خنثی‌کننده بسیاری از توطئه‌های دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب دانست.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، شامگاه یکشنبه، 17 مهرماه در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان جویم گفت: هفته وحدت هفته گرامیداشت علمای دین و خنثی‌کننده بسیاری از توطئه‌های دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره به وحدت مثال‌زدنی مردم استان فارس در مناطق تلفیقی اظهار کرد: مردم فارس نشان دادند که در عمل نیز با یکدیگر وحدت دارند.

محبی‌پور ادامه داد: امروز منطقه جنوب فارس یک الگوی برتر برای نشان دادن وحدت مسلمانان است و بر خلاف افراطیون که می‌گویند وحدت شیعه و سنی ممکن نیست ثابت کردیم که ممکن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: قبله، کتاب و نبی یکی است و هیچ دلیلی برای اختلافی که منجر به جدایی در جامعه مسلمانان شود، وجود ندارد. باید خوب بدانیم و مراقبت کنیم، امروز شیطان در قوی‌ترین وضعیت قرار دارد و کشنده‌ترین سلاح‌ها در دست شیاطین است و هر روز یک نقشه برای ما می‌کشند.

محبی‌پور افزود: چنین حجم تحریم‌های اقتصادی که طی این ۴۳ سال بر ایران اسلامی تحمیل شده؛ در تاریخ سیاسی کشورها بی‌سابقه است. همچنین سابقه ندارد که بین دو کشور مسلمان جنگ‌افروزی کنند و ۳۳ کشور در آن جنگ دخالت کنند که دیدیم در جنگ هشت ساله علیه کشورمان این کار را کردند.

معاون استاندار فارس یادآور شد: در تاریخ سیاسی کشورها سابقه ندارد که در جریان‌هایی مانند فتنه‌های داخلی این‌گونه یک‌صدا و هماهنگ از ناآرامی‌ها و اغتشاشات دفاع کنند، اما در مورد ایران اسلامی این کار را بارها انجام داده‌اند، ولی کشور ما تمام این سختی‌ها و فشارها را پشت سر گذاشته و امروز با اقتدار در این نقطه قرار دارد.

انتهای پیام
captcha