اهدای 4 هزار بسته کمک تحصیلی به نیازمندان استان مرکزی
کد خبر: 4090610
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

اهدای 4 هزار بسته کمک تحصیلی به نیازمندان استان مرکزی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید ۴ هزار بسته تحصیلی از سوی این سازمان از محل کمک‌های خیرین، اعتبارات سازمان بسیج و حمایت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تهیه و در اختیار دانش‌آموزان مورد نظر قرار گرفت.

لوازم التحریر

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ سعید فرامرزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، با اشاره به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه برای محصلین مناطق محروم اظهار کرد: این رزمایش در استان در سال تحصیلی جدید با تهیه و اهدای ۴ هزار بسته حمایتی شامل کیف و لوازم‌التحریر انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از محرومان از مبانی اساسی و ارزش‌های نظام اسلامی است، گفت: در راستای کمک به هدف عدالت آموزشی و حمایت از تحصیل فرزندان خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت، در آغاز سال تحصیلی جدید ۴ هزار بسته تحصیلی از سوی سازمان بسیج سازندگی استان از محل کمک‌های خیرین، اعتبارات سازمان بسیج و حمایت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تهیه و در اختیار دانش‌آموزان مورد نظر قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به اینکه بسته‌های تهیه شده شامل کوله مدرسه، جامدادی همراه با تعدادی خودکار، دفاتر مشق و نقاشی، ابزار اندازه‌گیری و... است، اضافه کرد: جامعه هدف دریافت‌کننده بسته‌های حمایتی با کمک کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شدند و با رعایت کرامت انسانی در اختیارشان قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به ارزش ۱۶ میلیارد ریالی بسته‌های اهدایی، بیان کرد: این اقدام در راستای کمک به تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت صورت گرفت و امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش‌آموزان نشانده و از دغدغه والدین آنان برای خرید لوازم التحریر و کیف مدرسه کاسته باشیم.

انتهای پیام
captcha