تجدید میثاق مدیریت شهری شیراز با شهدا و حضرت شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4090550
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

تجدید میثاق مدیریت شهری شیراز با شهدا و حضرت شاهچراغ(ع)

شهردار شیراز در نخستین روز از شروع رسمی کار خود با همراهی علیرضا اسکندری، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و فرزند سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری و سایر مدیران شهری با حضرت شاهچراغ(ع) و آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق مدیران شهری شیراز با شهدابه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، 17 مهرماه در نخستین روز از شروع رسمی کاری خود با همراهی علیرضا اسکندری، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و فرزند سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری و سایر مدیران شهری با حضور در گلزار شهدای شیراز با آرمان‌های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند.

وی در جوار شهیدان دوران و اسکندری با درود به ارواح پاک شهدا از شهدای هشت سال دفاع مقدس تا شهدای امنیت، سلامت و مدافع حرم اظهار کرد: قطعاً شهدا شاهد و ناظر اعمال، رفتار و کردار ما هستند، شهدا شجاعانه رفتند تا امروز کشور ما در امنیت باشد.

شهردار شیراز تصریح کرد: وظیفه ما خیلی مهم است و خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به مردم کلان‌شهر شیراز کمتر از شهادت نیست.

اسدی با اشاره به برگزاری آیین تکریم و معارفه‌ شهردار این کلان‌شهر و تقدیر از سید احسان اصنافی در طول مدت کاری‌شان در کسوت شهردار شیراز، به نکات بیان‌شده و فهرست راهبردها اشاره کرد و افزود: این راهبردها باید مدنظر قرار گیرد.

علیرضا اسکندری، فرزند سیدالشهدای مقاومت فارس و عضو شورای اسلامی شهر شیراز هم حضور شهردار این کلان‌شهر و مدیران شهرداری شیراز را در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا به فال نیک گرفت و برای شهردار شیراز آرزوی توفیق کرد.

یادآور می‌شود، مدیریت شهری شیراز در ادامه این حضور معنوی به زیارت حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) رفته و با امین ولایت تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام
captcha