۶۲۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند بروجرد توزیع شد
کد خبر: 4090532
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

۶۲۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند بروجرد توزیع شد

فرمانده سپاه بروجرد از توزیع ۶۲۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت بروجرد خبر داد و گفت: خیرین زیادی در امر کمک مؤمنانه و رزمایش‌ها مشارکت می‌کنند که با همکاری حوزه‌ها، دانش‌آموزان نیازمند شناسایی و بسته‌های لوازم‌التحریر بین آنها توزیع می‌شود.

احمد حسنوند، فرمانده سپاه ناحیه بروجردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بروجرد، احمد حسنوند، فرمانده سپاه ناحیه بروجرد، در رزمایش «همدلی و احسان» که جمعه، ۱۶ مهر در حوزه حضرت فاطمه(س) این شهرستان برگزار شد، گفت: کمک به دانش‌آموزان نیازمند یکی از برنامه‌های بسیج است که در طول سال به مناسبت‌های مختلف، بسته‌های لوازم‌التحریر تهیه و در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی افزود: در این راستا ۶۲۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف به ارزش بالغ بر ۳۱۰ میلیون تومان تهیه شده است که برای هر بسته ۵۰۰ هزار تومان هزینه شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: همچنین در نیمه اول امسال بیش از هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه و توزیع شده و هدف این است که دانش‌آموزان با داشتن لوازم‌التحریر مورد نیاز، مشغول به تحصیل شوند.

حسنوند گفت: خوشبختانه خیرین زیادی در امر کمک مؤمنانه و رزمایش‌ها مشارکت می‌کنند که با همکاری حوزه‌ها، دانش‌آموزان نیازمند شناسایی و بسته‌های لوازم‌التحریر بین آنها توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha