تلاش شبانه‌روزی پلیس مانع از تحقق اهداف هنجارشکنان امنیت می‌شود
کد خبر: 4090459
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

تلاش شبانه‌روزی پلیس مانع از تحقق اهداف هنجارشکنان امنیت می‌شود

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: پلیس جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش جامعه در کف دست گذاشته و شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا عده‌ای هنجارشکن این امنیت و آرامش را برهم نزنند.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خرسان‌جنوبی، سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی، امروز،  ۱۷ مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به‌مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: پلیس حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بوده و توانستیم اجرای مأموریت‌های متعدد داشته باشیم.

وی افزود: با موافقت رهبر معظم انقلاب، ساختار نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی کل ارتقا یافت و پلیس با این اعتماد مصمم‌تر می‌شود که خدمتگزاری بیشتری به مردم داشته باشد.

فرشید با بیان خدمتگزاری پلیس از نقطه صفر مرز تا عمق کشور، گفت: در اعتقادات و باورهای دینی ما از معصوم(ع) نقل شده است که اگر خداوند برای بنده‌اش خیر بخواهد نیاز بنده‌اش را در دستان او قرار می‌دهد و امروز خداوند را شکر می‌گوییم که این اعتماد را به‌دست آوردیم که روزانه در سطح کشور بیش از ۳۰ هزار خدمت و مأموریت را در زمینه‌های مختلف انجام دهیم.

وی با اشاره به نامگذاری هفته فراجا در سال جاری با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» ادامه داد: اعتقاد داریم که اگر در جامعه‌ای امنیت باشد باید پیشرفت و توسعه نیز شکل بگیرد که خوشبختانه با تدابیر فرمانده معظم کل قوا این امنیت را در سطح کشور داریم و باید همیشه خود را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران بدانیم و در جهت رسیدن به اهداف والا گام برداریم.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: پلیس جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش جامعه در کف دست گذاشته و شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا عده‌ای هنجارشکن این امنیت و آرامش را برهم نزنند.

انتهای پیام
captcha