هفته وحدت نماد وجود پویایی فرهنگی در کشور ماست
کد خبر: 4090356
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

هفته وحدت نماد وجود پویایی فرهنگی در کشور ماست

استاندار فارس با اشاره به در پیش رو بودن هفته وحدت، این هفته را نماد وجود پویایی فرهنگی در کشورمان دانست و خواستار برگزاری برنامه‌های باشکوه و خودجوش در این هفته شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 16 مهر در شورای فرهنگ عمومی استان با تأکید بر این مهم که موضوعات ریشه‌ای فرهنگی باید مورد توجه مدیران ارشد فارس قرار بگیرد، گفت: برای مقابله با توطئه دشمنان باید از مدیریت فضای مجازی بهره مناسب بگیریم و به انجام اقدامات فرهنگی موثر بپردازیم.

وی با گرامیداشت مناسبت‌های تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی ادامه داد: مناسبت‌هایی همچون هفته وحدت و ... نماد وجود پویایی فرهنگی در کشور ماست که باید به صورت خودجوش و با شکوه آن‌ها را گرامی داریم.

ایمانیه ضمن قدردانی از تلاش نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و اداره اطلاعات برای صیانت از حرمت فارس و با یادآوری اینکه در تجمعات شیراز شاهد شهید شدن 2 نیرو از نیروی انتظامی بودیم، گفت: نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی فارس در حفظ امنیت و آرامش در جریانات اخیر تلاش‌های موثری داشته‌اند که باید قدردان آن‌ها باشیم.

استاندار فارس از نمایش میدانی «محشر» هم به عنوان یک اقدام فرهنگی موثر در شیراز یاد کرد و گفت: این نمایش یک اقدام فرهنگی، مذهبی و اجتماعی موثر بود که بار دیگر ثابت کرد انتقال مفاهیم تا چه اندازه با زبان هنر موفق است و مخاطب دارد.

وی با ابراز خرسندی از کسب رتبه‌های برتر کنگره جهانی محمد(ص) در کشور توسط شیراز اظهار کرد: هر یک از دستگاه‌های فرهنگی در خصوص این کنگره باید به وظیفه خود عمل کنند.

ایمانیه در ادامه ضمن تبریک به مناسبت انتصاب شهردار شیراز و مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: امیدواریم در پی انجام این انتصابات شاهد ارتقای بیشتر فعالیت‌های فرهنگی شهر شیراز و سایر نقاط استان باشیم.

استاندار فارس با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی در خصوص بافت فرهنگی و اجتماعی ٣٦٠ هکتاری اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اظهار کرد: این اقدام موجب احیای هویت‌های شیراز و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در خصوص بی هویتی جوانان ما می‌شود.

انتهای پیام
captcha