آغاز ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی «آیات زندگی» در سراسر کشور
کد خبر: 4090327
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

آغاز ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی «آیات زندگی» در سراسر کشور

دبیر طرح ملی «آیات زندگی» وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از آغاز نام‌نویسی دوره جدید این طرح همراه با جوایز ویژه در سراسر کشور خبر داد.

طرح ملی «آیات زندگی»، مؤسس بیت‌الاحزانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی بیت‌الاحزان، امیرعلی حقدادیان، دبیر طرح ملی «آیات زندگی» امروز، 16 مهرماه از آغاز نام‌نویسی دوره جدید این طرح ویژه تمامی علاقه‌مندان به قرآن کریم همراه با جوایز ویژه در سراسر کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه شرکت در این دوره محدود به گروه سنی یا جنسی خاصی نیست، گفت: در دوره جدید طرح ملی آیات زندگی که به مدت ۴۰ روز در بستر فضای مجازی برگزار می‌‌شود، شرکت‌کنندگان ۸۰ آیه موضوعی قرآن کریم را همراه با معنی و مفهوم، شعر، داستان، حدیث، تفسیر و نکات قرآنی در قالب متنی، تصویری و ۸۰۰ دقیقه محتوای صوتی، فراخواهند گرفت.

این حافظ قرآن کریم با اشاره به سادگی و روان بودن آیات انتخاب شده است، افزود: در این دوره نیازی به تدریس استاد وجود ندارد چرا که مطالب مربوط به دوره همراه با صوت ده دقیقه‌ای به صورت روزانه در کانال مخصوص بارگذاری می‌شود و شرکت‌کنندگان با صرف تنها ده دقیقه وقت در هر روز از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

دبیر طرح ملی «آیات زندگی» در خصوص مزایای طرح افزود: شرکت‌کنندگان علاوه بر حفظ ۸۰ آیه موضوعی و کاربردی قرآن کریم، در آزمون تستی آنلاین طرح که هر شب ساعت ۲۱ برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و نفرات برگزیده دوره نیز به قید قرعه از هدایای ارزشمندی از جمله کمک هزینه سفر به کربلای معلی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کمک هزینه سفر به قم المقدسه، مچ بند هوشمند و کارت‌های هدیه برخوردار خواهند شد، ضمن اینکه بلافاصله پس از اتمام دوره مدرک حفظ مؤسسه بیت‌الاحزان جهت شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

حقدادیان، مهلت نام‌نویسی در طرح را ۱۸ مهرماه عنوان کرد و افزود: شروع دوره از ۲۰ مهرماه خواهد بود و تخفیف ویژه‌ای نیز به مناسبت هفته وحدت در حق ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی آیات زندگی لحاظ شده است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت نام نویسی و اطلاعات بیشتر به آیدی: @Ayatzendgi در پیامرسان ایتا پیام دهند و یا با شماره تلفن ۰۹۰۳۷۲۷۶۶۱۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha