ارائه بیش از ۱۴۵۰ مورد خدمات دندانپزشکی در حاشیه شهر مشهد
کد خبر: 4090318
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

ارائه بیش از ۱۴۵۰ مورد خدمات دندانپزشکی در حاشیه شهر مشهد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه ارائه خدمات دندانپزشکی در حاشیه شهر یکی از رویکرد‌های مهم دانشکده است گفت: در مجموع اردو‌های جهادی که در آنها خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود، تاکنون بیش از ۱۴۵۰ مورد ویزیت انجام شده است.

ارائه بیش از 1450 مورد خدمات دندان‌پزشکی در حاشیه شهر مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ناصر سرگلزائی، رئیس دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ارائه خدمات دندان‌پزشکی در حاشیه شهر یکی از رویکردهای مهم دانشکده در دسترسی آسان مناطق محروم و حاشیه شهر به خدمات دندانپزشکی است که در این راستا به همت بسیجیان جهادگر، خدمات مختلفی به بیماران در حوزه دندانپزشکی ارائه شده است.

وی ادامه داد: در مجموع در اردوهای جهادی که در آن‌ها خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود، تاکنون بیش از 1450 مورد ویزیت دندانپزشکی انجام شده است. در این اردوهای جهادی، دانشجویان به همراه اساتید حضور دارند و خدماتی را که می‌توان در شرایط غیر بیمارستانی به بیماران ارائه کرد، در اختیار بیماران قرار می‌دهند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: نزدیک به 3000 مورد خدمات جراحی و کشیدن دندان برای بیماران نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه 55 مورد عصب‌کشی دندان برای بیماران انجام شده است، گفت: 180 مورد جرم‌گیری دندان و 616 مورد ترمیم دندان به همت جهادگران بسیجی نیز به ثبت رسیده است.

سرگلزایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب اردوهای جهادی دندانپزشکی این خدمات به مردم حاشیه شهر ارائه شده است، تصریح کرد: این خدمات درمانی به همت گروه صراط الحمید و به منظور دسترسی آسان‌تر مردم حاشیه شهر به خدمات دندانپزشکی ارائه شده است.

انتهای پیام
captcha