برخورد با اغتشاگران برگ زرین دیگری را در پرونده فراجا رقم زد
کد خبر: 4090146
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸

برخورد با اغتشاگران برگ زرین دیگری را در پرونده فراجا رقم زد

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: برخورد با اغتشاگران با کمک نیروهای بسیج و سپاه برگ زرین دیگری را در پرونده پرافتخار فراجا رقم زد که حمایت‌های مقام معظم رهبری و بیانیه سه هزار خانواده شهید در پشتیبانی از این مجموعه گواهی بر عملکرد خوب و به موقع پلیس است.

سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان امروز، 15 مهرماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا به مدافعان عرصه نظم و امنیت و گرامیداشت یاد و خاطره چهار هزار شهید مجموعه انتظامی کشور و 456 شهید انتظامی استان اظهار کرد: با لطف و عنایت پروردگار، فراجا موفق شد از انجام ماموریت‌های انتظامی به رغم همه مشقت‌ها و هجمه‌ها، سربلند بیرون بیاید.

وی با اشاره به حجم سنگین ماموریت‌های انتظامی پس از پایان همه‌گیری کرونا افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود هفت‌میلیون نفر به استان گیلان سفر کردند که با اشراف صحیح و عملکرد مناسب مجموعه انتظامی این مسئله به درستی مدیریت شد.

ملکی افزود: برخورد با اغتشاگران با کمک نیروهای بسیج و سپاه برگ زرین دیگری را در پرونده پرافتخار فراجا رقم زد که حمایت‌های مقام معظم رهبری و بیانیه سه هزار خانواده شهید در پشتیبانی از این مجموعه گواهی بر عملکرد خوب و به موقع پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها را استفاده برخی جوانان از موادمخدر عنوان كرد و گفت: در 6 ماهه گذشته، بیش از سه تن موادمخدر در گیلان کشف شده است.

وی امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس قلمداد کرد و گفت: کشف 11 باند کلاهبرداری و کاهش جرائمی چون کیف قاپی تا 65 درصد و کاهش سرقت از منازل و اماکن خصوصی تا 19 درصد بخشی از اقدامات مهم پلیس در کنترل نظم و امنیت جامعه است.

ملكی کسب‎ رتبه‌های برتر در حوزه ابلاغ الکترونیکی پرونده‌های قضائی و کسب رتبه دوم در استفاده از دست افزارهای هوشمند را از دست‎اوردهای مهم فراجا دانست و تصریح کرد: کسب برتر‎ رتبه‌های علمی در سطح کشور نشان از تحقق شعار سال گذشته فراجا دارد و امید است که با حمایت‌های مردم و مسئولان شعار امسال فراجا «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» نیز به خوبی محقق شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش مهم مشاوره در کاهش پرونده‌های ارجاعی به دادسرا خاطرنشان کرد: عملکرد خوب مشاوران واقع در مرکز مشاوره و کلانتری‌ها باعث مصالحه 71 درصدی شده است که این مهم بیانگر یکی از دیگر افتخارات مجموعه انتظامی در رسیدگی به مشکلات مردم است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در 6 ماه اخیر بیش از یک میلیون تماس با مرکز فوریت‌های 110 داشتیم، افزود: میانگین روزانه تماس با این مرکز بیش از 6 هزار تماس بوده که بیش از 60 درصد آن منجر به عملیات شده است.

انتهای پیام
captcha